Vie HFSS layout (DXF / Gerber)

D

DanTheMan

Guest
Hei, olen tehnyt joitakin 3D-mallien HFSS ja nyt haluamme viedä niitä PCB valmistukseen. Mitä olin tehnyt aiemmin oli käyttää HFSS -> SAT vienti -> AutoCad tuonti SAT -> DXF vienti -> ADS / Momentum DXF tuonti -> Gerber vienti kuitenkaan ei toimi kovin hyvin, mitä malleja olen (DXFs ei ole aukkoja maahan lentokoneita kuin ne ovat HFSS) ja muita pieniä asioita. Onko kellään suosituksia paremmin? Ihannetapauksessa Haluaisin pystyä manipuloimaan malleja jotain Momentum (laittamalla muutama PCB yhdessä suuremman levyt jne.) ennen vientiä lopputulokseen. Kiitos jo etukäteen!

Olen tehnyt tämän monta kertaa aiemminkin, juuri se tulee erittäin tylsiä suurten mallien ja / tai paljon niitä. Onko muuta vaihtoehtoa lukuun ottamatta HFSS -> Momentum / ADS -> Gerber? Kiitos!

Yksi temppu, joka tulee mieleen on nauhoittaa komentosarjan, joka liikkuu malli ja vie sitten *. dxf ja siirtyy malli uudelleen ja niin edelleen. Tämä tekee prosessista vähemmän tylsiä ja virhealtista. Valitettavasti mikään ei ole koskaan helppo. Oikeastaan, jos sinulla on paljon kerroksia viedä Tämän pitäisi antaa sinulle helppo "automaattinen"-menetelmä.

Ansoft Designer myös vientiin gerbers jos sinulla on pääsy siihen. Minulla on tapana viedä DXF päässä HFSS, ja sitten tuoda se Designer. Saattaa olla helpompi tapa tuoda Designer, mutta en ole kokeillut koska menetelmä toimii.

Mielestäni Designer on tarkoitus avata HFSS tiedostoja suoraan, on tämä paikkansa? Valitettavasti Designer ei toimi minun koneella kunnolla joten en voi testata, että juuri nyt ... Joka tapauksessa kiitos ehdotuksista, minä yritän muutamia asioita ja raportoimaan. Paras!

Olen ongelma HFSS vienti dxf. Oma rakenne on mikroaaltouuni tynkä (se kaari). Valitettavasti jälkeen viemällä sen ja käsittelyn sekä AutoCad, ADAS, kaari on hyvin yksinkertaistettu - se koostuu vain 2 riviä, joten periaatteessa se on hyödytön. Onko mahdollista pakottaa HFSS käyttää suurempia tarkkuutta dxf vientiin?

Hei, olen tehnyt joitakin 3D-mallien HFSS ja nyt haluamme viedä niitä PCB valmistukseen. Mitä olin tehnyt aiemmin oli käyttää HFSS -> SAT vienti -> AutoCad tuonti SAT -> DXF vienti -> ADS / Momentum DXF tuonti -> Gerber vienti kuitenkaan ei toimi kovin hyvin, mitä malleja olen (DXFs ei ole aukkoja maahan lentokoneita kuin ne ovat HFSS) ja muita pieniä asioita. Onko kellään suosituksia paremmin? Ihannetapauksessa Haluaisin pystyä manipuloimaan malleja jotain Momentum (laittamalla muutama PCB yhdessä suuremman levyt jne.) ennen vientiä lopputulokseen. Kiitos jo etukäteen!
Hei, mitä olen tehnyt on saada koko antennin joissakin ohjelmistoissa, kuten CorelDRAW jne.. mutta antenni i dd yleensä yksinkertaisia, jossa pari kulmassa raoista tai U paikka .. CorelDRAW tekee antenni layout helpompi piirtää ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back