viittaavat minulle voimaa analysointityökalu nopean Board

V

Vij

Guest
Olen työskennellyt hallituksen suunnittelu
Haluan analize sähkönjakelu.
ehdottaa minulle välineet ja tekniikka tästä

joiden osalta

Vij

Olen ollut hallituksen suunnittelija,

mukaisesti aiemmista kokemuksista, sinun pitäisi osio

teholla järjestelmän itsesi.Voit käyttää työkaluja

auttaa sinua debug, mutta emme voi riippua työkaluja auttamaan meitä

ajattelua.

ystävällisin terveisin

Vij kirjoitti:

Olen työskennellyt hallituksen suunnittelu

Haluan analize sähkönjakelu.

ehdottaa minulle välineet ja tekniikka tästäjoiden osaltaVij

Hei,
Jotkut työkalut Tiedän, ovat:

1) Power koskemattomuutta Cadence.Se on itse asiassa osa SpecctraQuest tuotteen.Kyvyt ovat koneen resonanses tutkimuksen impedanssi kaaviot harkitsee kondensaattorit sijainti, melu (SSN) vaikutus ja paljon muuta.Työkalu toimii "taajuusalueen", eli et näe ohimenevä prosesseja.

2) SpeedXP paketin Sigrity.Se worhs sekä "taajuusalueen" ja "aika domain", jolloin näet animaatioita häiriön leviämistä koko tasangon, tutkia SSN ja melun vaikutukset jne.

On tietenkin monia muita työkaluja tekevät samaa työtä.Oikeastaan, sinun on tehtävä yhteistyötä työkalu CAD-järjestelmä käytössä, koska työkalu sisältämä yhteen CAD-paketti käyttää samoja tietokantoja, graafisia ja mallit esityksiä jne. Näin ollen, jos esimerkiksi käytät Cadence Allegro tai SpecctraQuest - tietenkin Power Rehellisyys on paras vaihtoehto sinulle.Muussa tapauksessa sinun on syötettävä prosessin tuloksia, tuonti / vienti ongelmat jne.

Onnea, ja olen samaa mieltä edellisen jälkeen - työkalu on vain väline, se tarkoittaa "garbage in - garbage out".Mutta se ei ole syy hylätä käyttämällä työkaluja, kuten käytät laskinta, vaikka sitä ei voi ajatella ...

Käytän aluslevyilleen luettuna yhdessä ja SPECCTRA
liittyvät tähän CAD-tietokantaan, joka valtaa intigrity työkalu toimisi
Vij

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back