Virran GTO tyristori 3-vaihe invertteri

P

pns2050

Guest
Hei, olen yrittänyt tehdä minun vanhempi vuoden projekti, joka on DC kolmivaiheinen AC invertteri. Yritän saada aikaan, että käyttämällä Gate sammuttaa tyristorit (BT-157) ja PIC16f88 ja käynnistää. Ongelmana on, että PIC ei tule ulos negatiiviseen jännitteeseen, joka on tarpeen poistaa GTO-tyristorien. Olen yrittänyt käyttää op-amp (LM741) ja kääntäen tilassa käänteinen napaisuus PIC: n tuotanto, joka todellakin tuntui työskennellä oskilloskoopin mutta kun yritin kytkeä pois / päälle tyristori on tulokset ovat olleet myönteisiä. Olisiko mahdollista ohjata heitä niin kuin minä yritän tai minun pitäisi katsoa toiseen suuntaan? Olen todellakin viettänyt paljon aikaa yrittää selvittää tämän, ja kallistuksen saada se toimimaan, häivääkään / Idea olisi tervetullutta. Kiitos

Miksi haluaisit käyttää tällaista komponenttia, sillä saattaa olla vaihtoehtoja (IGBT)? "Ongelma" ja GTO on, että sinun täytyy vetää paljon nykyistä ulos portista (lyhyeksi aikaa) ja saada se pois valtion uudelleen. Tällöin sinun on ajaa portin alla katodi tasolla.

Minun yliopisto he jo tekivät yhden invertteri käyttää IGBT, joten esimieheni halusi tehdä sen käyttämällä tyristori n ja se on kolme vaihetta. Minusta on ollut kiinnostavaa, joten aloin tätä ajatusta. Sanotko ei ole mahdollista saada haluttu ulostulo virtakomponentit?

Hei, olen yrittänyt tehdä minun vanhempi vuoden projekti, joka on DC kolmivaiheinen AC invertteri. Yritän saada aikaan, että käyttämällä Gate sammuttaa tyristorit (BT-157) ja PIC16f88 ja käynnistää. Ongelmana on, että PIC ei tule ulos negatiiviseen jännitteeseen, joka on tarpeen poistaa GTO-tyristorien. Olen yrittänyt käyttää op-amp (LM741) ja kääntäen tilassa käänteinen napaisuus PIC: n tuotanto, joka todellakin tuntui työskennellä oskilloskoopin mutta kun yritin kytkeä pois / päälle tyristori on tulokset ovat olleet myönteisiä. Olisiko mahdollista ohjata heitä niin kuin minä yritän tai minun pitäisi katsoa toiseen suuntaan? Olen todellakin viettänyt paljon aikaa yrittää selvittää tämän, ja kallistuksen saada se toimimaan, häivääkään / Idea olisi tervetullutta. Kiitos
u voi pitää portin kiinteä neg Bais ja kuva ohittaa sen pos pulssien mitenkään neg tarjonta vaihe ampui pois GTO. nähdä

En aio kokeilla .. Jokainen lisää ideoita? OP-amp in invertoiva tilassa se ei toimi? Minun vähäisellä kokemuksella se ei vaan voisin tehdä jotain väärin ..

Todennäköisesti et pysty vetämään tarpeeksi nykyiseen ulos portista sammuttaa sen tarpeeksi nopeasti, sillä "gate sammuu voitto" on pieni. Jos käytät 2A anodivirran, saatat tarvita negatiivinen portti virtapulssi yli 0.5A rikkoa lukitus kunnossa tarpeeksi nopeasti. Et todellakaan tarvitse tietää toiminnan GTO-tyristorin ennen sen käyttöä. Kokeile haku: portti sammuttaa tyristori voitto

WIM ... PNS .. Ole hyvä ja tutustu minun linkkiä lähetetty ja u ymmärtää. Nyt ongelma on how ru menossa portille kuusi 6 GTO KAIKKI PORTIT erillään toisistaan. Vastaus on 6 Opto erottimet.

dselec kiitos, luen tätä yksityiskohtaisesti, ja antaa sen kuvan .. Laitan kaikki tulokset saan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back