Virransyöttö suunnittelu auttaa

N

Neptune769

Guest
Hei kaikille,

Olen uusi tällä foorumilla ja tarvitsevat apua virtalähde design.Tiedän vain vähän elektroniikkaa.Minun täytyy rakentaa virransyöttö, joiden panos 12 - 18vdc.ja tuotoksen 5vdc JA 9vdc.Haluaisin käyttää 7809 ja 7805?Tai minun tarvitse lisätä joitakin kondensaattorit, vastukset
ja diodit?Jos saisin tai löytää kaavamaisen voin rakentaa sitä.Olen myös eivät tiedä, mitä arvoja haluan tarvetta.En vain voi suunnitella piirin.Minun täytyy pitää se kompakti.Se on hallituksen 1,6 "kulmikkaita kanssa RJ45, 14 - 20-nastainen IC a 3x2 header ja 9 nastainen tasainen flex-liitin. Osat voivat olla suurempana SMT.
Haluaisin mieluummin
Yhdysvaltain osa numerot. Kaikki apu olisi greatly appreciated.

Terveisin,
Dennis

Voit käyttää 7809 ja 7805.
Molempien ics olet liittää kondensaattorit.
Klo panos käyttää suuri arvo kondensaattori eli 10 uF ja tuotoksen käyttö vähäarvoisten arvo eli 1 uF.

Et voi tehdä säännellyillä virtalähde ajattelematta, kuinka paljon ulostulovirta ja kuinka paljon jäähdytys on tarpeen.

Mitä u voi tehdä, on käyttää LM2576 (12V)
Se antaa säännellyillä o / P 12V.
Tämä 12V on ilmoitettava kahden sääntelijät (Lm7805 & Lm7809)

Ehkä voit jakaa mitä aiotte tehdä virtalähde.
Tarjonta nykyinen on myös erittäin tärkeää.
Jos nykyinen mitä tarvitset on 0A, yksinkertainen jännite jakaja olisi tarpeeksi voidaan harkita virtalähde.

7805, 7809 olisi myös tarpeeksi.
LM2575, LM2576.

Kunkin IC sääntelyelimellä on heidän nykyinen raja.

Kuten kokoa ja vesijohto,
on rajoittaa veden virtausta, jos putki on pieni.
Tämä on niin soita nykyinen.
Suurenna lanka koko voi kuljettaa enemmän virtaa.
Pienet johto voi myös tehdä saman nykyinen omalla kustannuksellaan
lisäys lämpötila & vastarintaa.
Kun liian kuuma, kaapeli vain pala pois, aivan kuten mikä sulake tehdä.

Asiakas voi esimerkiksi käydä tämä sivusto
hieman lisätietoja jännite sääntelytehtävässä.
Se voi auttaa sinua lisätietoja
sinun oppimista.
http://www.siongboon.com/projects/2005-08-07_lm2576_dc-dc_converter/

Ystävällisin terveisin,
Siong Boon

www.siongboon.com

R u eroamalla 110 AC.tai u halua rakennettiin dc ja dc-muunnin.voit käyttää jännitteen jako riippumatta komplikaatioita.

U sanoi 12-18, käytä muuttuja vastus here to get jännitteet välillä 12 ja 18.ennen tätä sinulla pitäisi olla 18 volttia.

Mielestäni 0ne tai pari variabe vastus voisi tehdä työtä.kun sitä sovelletaan sarjaan rajoittaa jännite ja milloin sovelletaan rinnakkain rajoittaa nykyisestä.

Hyvä myös u löytyy tekninen IC kuten 7805 tyypin vuonna google 7805 tekninen ja saada ilmaiseksi

Onko jotain samanlaisia:
http://hmin.tripod.com/als/andysm/pages/analogs5.html # APS537

Hei kaikille,

Olen pahoillani, että en ole vastannut aikaisemmin.En tarkistaa tätä foorumia kovin usein.Jostain syystä en ole koskaan saanut tiedon vastaukset minun postitse.En edes "Ilmoita minulle, milloin vastaus on lähetetty" laatikko tarkastettu.Silti.Löysin Kaavio että olen käyttämällä nyt.Hanke on DC ja DC-muunnin.Olen menee 12VDC on 5vdc 5 ampeeri ja myös erillinen yksi samalla aluksella 9vdc 2amps.Siitä tulee käyttää, kun Pan / Tilt yksikön ja CCTV kamera.Hallitus on myös Atmel Attiny44 ohjata kameraa (zoom, Iris & Focus) ja servos Pan / Tilt.Kamera on Hitachi VK-S234.Nyt minun täytyy tehdä, on odottaa tilauksen Press N Peel, jotta voin tehdä aluksella.En arvostaa kaikkien panosta.Jos joku haluaa tietää enemmän projektin ottaa minuun yhteyttä milloin neptune769 (at) gt.rr.com

Terveisin,
Dennis

Audioguru wrote:

Et voi tehdä säännellyillä virtalähde ajattelematta, kuinka paljon ulostulovirta ja kuinka paljon jäähdytys on tarpeen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back