virta johto FDTD

O

ojanssen

Guest
Hei, minulla on suhteellisen yksinkertainen kysymys. Miten simuloida / Näytä tasavirtaa in johto / vastus kanssa FDTD? Oma lähestymistapa oli luoda 3D tilaa volyymin ja sopeutua osa luoda lanka (joidenkin (positiivinen) johtokyky). Sitten annetaan aluksi E-kenttien molempiin päihin (esim. 1 ja 0 V). Mitä tapahtuu nyt, että E-kenttä pienenee 1 / E lanka, mikä vastaa vähenee nykyisestä (tiheys, J). Mutta tämä ei ole mitä haluan, koska käytännössä tasaista virtaa virtaa läpi lanka kun jännitelähde on kytketty. Voiko joku selittää, miten minun pitäisi sopeutua minun malli? Kai minun on toteuttaa staattinen termi tai niin.

Haluaisin käyttää jatkuvaa kovaa lähde. Jokaisen iteraation reset E-kentän määräaikainen. Näin polku integraali sähkökentän pitkin lanka pysyy vakiona. Variations:) Käytä vain yhden solun pitkin lanka b) jakaa volatge tasaisesti lanka c) käyttää kiinteitä nykyinen (reset magneettikenttien silmukan ympärille johto vakiotermi) En tiedä, onko muita menetelmiä. Kerrothan mikä toimi parhaiten lopussa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back