Virtalähde muuntamista ongelma

M

Munib

Guest
Minulla 9V hiili-sinkki-akku ja ICS minun piiri toimii kahdella vaoltage tasolla

RF moduulit työtä 2.7V to 3.3V
mikrokontrolleri toimii 5v

Haluan IC jonka voin antaa tämän 9v tulo ja saan halutun ulos laittaa minun ICs.

Etsin netto mutta sekaantua terminologian Linear säädin, LDO, DC-DC-muuntimet ja paljon muuta

Voiko joku auttaa minua valinnassa tässä IC?

Jos yksi IC voi tehdä niin tulokset hyviä, mutta jos ei 2 erillistä ICS: n voi myös käyttää, mutta joko se on 1 IC tai 2 Relays kokonaiskustannuksiksi muuttamisen pitäisi olla enintään 6 dollaria.

Aion ostaa näitä Relays from www.Digikey.com joten jos mahdollista plz vahvistaa, että IC Ehdotatte on saatavissa jälleenmyyjän kanssa (He ovat erittäin hyviä online-tietokanta)

Lineaarinen sääntelyviranomaiset työskentelevät järjestelmää.Pieni pisara pois ansiosta akku voidaan käyttää pidempään.Lineaariset sääntelyviranomaiset eivät ole kovin tehokkaita.Switching Regulators ovat tehokkaampia, mutta kalliimpia ja ottaa enemmän taitoa suunnitella ja testata.

Jos käytät lineaarinen sääntelyviranomaisten.Voit käyttää 7805 (kiinteä 5 volttia säädin).On olemassa monia muunnelmia, valitse vain yksi mukaan nykyisen tarvitset.Jos se on niin alhainen, voit käyttää 78L05.
Muiden jännitteet yksi vaihtoehto on LM317 (säädettävissä 1,2 volttia ja ylöspäin).
Nämä ovat käytettävissä missä tahansa lukien digikey.

Tai voit käyttää Low Dropout yksiköitä.Sama käsite, mutta ne vaativat vähemmän Syöttöjännite antaa lähtöjännite.
K

Voisitteko täsmentää, kuinka paljon on olemassa ero sähkönkulutuksen normaali säädin ja LDO

Virransäästö on minulle tärkeä, koska im kohteleva se Wireless Application mutta haluaisin tietää, kuinka paljon on virrankulutus ero

Kuin normaali säädin maksaa noin ,7dollari samalla LDO maksaa noin 2,7 dollaria

Ehdotan, että sinun pitäisi käyttää LDO lainsäätäjät mitä hakemus (langaton) vaaditaan.

LM317 (säädettävissä reg) ja 78L05 (kiinteä 5V reg) ovat halpoja ja helppoja käyttää, mutta ne ovat lineaarisia regs, että kuluttaa enemmän valtaa kuin LDO / ISR (Switching Regulators).

Munib kirjoitti:

Voisitteko täsmentää, kuinka paljon on olemassa ero sähkönkulutuksen normaali säädin ja LDOVirransäästö on minulle tärkeä, koska im kohteleva se Wireless Application mutta haluaisin tietää, kuinka paljon on virrankulutus eroKuin normaali säädin maksaa noin ,7dollari samalla LDO maksaa noin 2,7 dollaria

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back