virtalähde ongelma

N

nikhilele

Guest
kun i kytkin tai pois kuormia samaan huoneeseen, jossa minun valvoja aluksella on siellä 89c52 saada nollattu.johtuu siitä, että jännitteen ja virran transientit.
Olen käyttämällä suodattimen capacitr 3300uf/40v.

Miten voin suojata minun järjestelmä näiden transientit tai tulva.

Hei,
tarvitset 2 tarjoavat kunnollisen maan tarjontaa ...ja PCB myös u tarvitsevat hyviä kentällä ...

tai esittää vähäarvoinen induktorityyppinen sarjaan ja / kuin hyvin kondensaattori rinnakkain ur teho rivi virtapiiriin ...
esittää kondensaattori vain, jos induktorityyppinen cannt ratkaista ongelma ...

se ei matkan virtapiiriin ..

tc,
tom

mikä arvo induktorityyppinen i pitäisi käyttää, ja arvo kondensaattori on lähellä 0.1uf Olenko oikeassa tässä

Olen oikea maa suppy.
Miten u määritellä hyvä kentällä.
Olen käyttänyt 47uH on induktorityyppinen ja 0.01uf on kondensaattori tukahduttaa, vaan ongelma on 60% ratkaistu.

Hei

Toivon, että olet käyttänyt irrottaminen kondensaattori mahdollisimman läheltä UC kuin mahdollista.toiseksi olet yhteydessä reset kanssa vastus ja korkki pehmeälle elpymistä.

On vaikea kaikki melu läpäistääkseen hyvä virtalähde.

Kiitos

tietämättä lisätietoja, on hyvin vaikea antaa hyviä neuvoja.

Sinun virtalähde suodattimen korkki on melko suuri ja olin hämmästynyt, jos AC transienttien olivat syy teidän DC virtalähde ongelmia.

Olen samaa mieltä AVM_NOIDA - käytä aina ohitustie (irtikytkentä) caps teidän digitaalisen pelimerkit.Jos reset on vedetty korkea, kokeile vähentää arvo, vedä ylös vastus (jos teillä olisi 100K, kokeile 10K).

Mutta vielä tärkeämpää, mitä teidän valvojan valvontaa?Jos kyseessä on moottori-tai solenoidi tai rele (sähkömagneettinen laite) sinun täytyy käsitellä Back EMF alkaen käämiä (s).BEMF tekee pahempaa kuin vain palauttaa prosessori - se voi tappaa se, too.A simple diodi voi olla kaikki mitä tarvitaan, mutta ilman tuntematta yksityiskohtia,
en voi kertoa teille, mitä tehdä.

A kaavamaisen siitä olisi apua antaa sinulle parempia neuvoja.

minun pullup vastus on 10K enkä ajo jonkin induktiivista kuormaa, virtalähde on sillan Rectifier jälkeen kondensaattori suodattaa ja sitten sääntelijä sen yksinkertainen, ei vain UC tapahtuu minun PIR anturi antaa väärä hälytys.

Käytä oskilloskooppi nähdä, mitä tapahtuu tuotoksen virtalähde:
n muuntaja.Ehkä AC Power Line ei ole hyvä, ja laskee alas aina, kun kytket jotakin.Se voisi tehdä syöttöjännitteellä de lineaarinen sääntelijä kuuluvien palje rajoissa.

Olen ymmärtänyt, että käytät askel alaspäin muuntaja seuraa silta, suodatetaan ja sääntelytehtävässä.Jos vastaus on kyllä sitten käyttää valmiina verkkojännitepiikit suodattimia.Nämä vähentää nopeasti kasvavista (high frequency) melun läpi muuntajan.Teidän täytyy ymmärtää vaste muuntaja, jos se joutuu hetkellisen nopeasti kasvavista panos piikki.Tämä voi tuottaa riittävästi yli-jännite toisen joka ratsastaa läpi laitteet.Anna myös piirin johdotus on suuri vaikutus.Tämä kondensaattori olisi fyysisesti välillä Rectifier ja sääntelytehtävässä.Sinun käsittelemme transienttien eikä vakaassa tilassa tilannetta siten teidän ulkoasu on oikein.

Minulla oli aiemmin mainittiin, että on vaikea melun läpi hyvä virtalähde.

Kiitos

Jos et ole ajo induktiiviset kuormat, se joko virtalähteen tai melunlähde, joka on kytketty ja induktiiviset kuormat joitakin miten.

Jos se virtalähde,
voisitteko näyttää meille kaavamainen.On mahdollista, että induktiiviset kuormat aiheuttaa sähköverkkoon jännitepudotuksen ja virtalähde ei pysty käsittelemään ohimenevä pudota, ilman näkemättä piirikaavio, on hyvin vaikea auttaa.

Johtavuus melu: esittää choque induktorityyppinen klo GND linja liikaa, ja teho vastus ennen kondensaattori, hyvä arvo riippuu teidän melun taajuus ja kapasitanssi.Laita 100nF kondensaattori rinnakkain 3300uF kondensaattori ja Vcc nastainen kaikkien osatekijöiden ja PIR silta.Jos mahdollista ottaa käyttöön TVS tai MOV
n suojata korkean jännitteet.

Säteilyteho melu: Laita aluksella on johtamattomat valintaruutu, jos mahdollista ...

Vain kysymys?Käytätkö 3300uF/40V kondensaattori on 5V virtalähde?Jos kyllä yrittää käyttää yhtä vähemmän nimellisjännite.Vai oletko vähentää tätä jännitettä sen kytkentäajan tarjonta?Jos vastaus on kyllä tätä tarjontaa voi olla ongelma.

leomecma

miksi jännite taksoitus on kondensaattori asia?Niin kauan kuin se on enemmän kuin todellinen jännite käyttää, sen ei pitäisi olla ongelma.

1) Kokeile poistaa micon reset pin, jos reset ei tapahdu uudestaan, sitten keskittyä reset-polku voi olla jännite-anturi on lisättävä.

2) Jos vielä tapahtua sitten linja sähkökatkos kysymys.lisätä kuristin, suodatin asianmukainen maadoitus, Huomaa, että Diode arvo on vaikuttaa suodattimen tulos, vaan jännite taksoitus eivät auta suodattimen suorituskyky

Se myös johtua heikkolaatuisiin muuntaja.Se voi olla sähköverkkoon vuoto sekundaarisiin mutkainen.Kokeile muita laadukkaita muuntaja.

kukaan tiedä, miten voimme suunnitella latauksen piiri? wat i tarkoita oli piiri toimii väliaikaisena virtalähde, kun ei ole tarjontaa.esim. kuten sähkökatkos tai something.if on sähkömoottori tarjonnan sitten piiri näytetään ac sijasta valutustaso nykyinen alkaen latausaseman piiri?

puhumme 240 ac ja latausaseman piiri on annettava 24V DC kun on sähkö poikki.

Tiedän, että se on liikaa vaadittu, että kaavamaisen mutta olen todella sitä tarvitsevat. kiitos

Mikä on kuorman olet kytkentävirtalähde on?Siinä on suuri kapasitanssi?Onko lähistöllä on rekisterinpitäjä tai se on lopussa pitkä kaapeli?

Jos kuormitus on kapasitiivinen, se voidaan imee liikaa elektronit poissa suuri virtalähde korkki, kun kytket kuorman.Tai ehkä virtalähde korkki on liian paljon ESR ja kuorman vuoro-ajankohtaisista ohimenevä aiheuttaa suuria jännitepudotuksen klo korkki tuotokseen.Molemmat tilanteet voivat tuottaa hetkellinen pisara syöttöjännitteen, mikä saa teidän ruskea-out piiri nollataksesi CPU.

Hyvä,

Uskon, jos voit käyttää pienoiskoossa sääntelijä lähellä mikro se toimii

better.for esimerkin, jos voit käyttää 78L05 lähellä siru, ja myös käyttää irrottamista

kondensaattorit (Käytän yleensä 47 ~ 100u Tantalium 10 ~ 100N keraamiset ilman ongelmia)

Sääntelijöiden yleensä paljon paremmin kuin mikään kondensaattorit.

jos ongelma on olemassa sen jälkeen tarkistaa sinun palauttaa PIN-PCB.

Onnea.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back