virtalähteen Wavecom Q2403-moduuli

C

ChineseDragon

Guest
Olen desgining käsisyöttöistä pidä asettaa Q2403 module.It on powered by 1 Li-Ion-akku, kuinka suunnitella kytkin virtalähde varten Q2403 moduuli?

The Q2403 moduuli edellyttää instant 2A huippuvirran tarjonnan välein 4 sekuntia.Olen suunnitellut kytket välillä akku ja moduulin, mutta se on vaikea varmistaa, että ehto, voisi joku auttaa minua? (Tärkein pelimerkki, että valta on MAX669)

I lyhyesti käsitellyt tiedot ja näyttää siltä, että moduuli mahdollistaa suoran conection joka Li akku.Niin, että saa minut kysymys tarvetta sääntelijä itse.

Joka tapauksessa, te tiedätte, kuinka kauan nykyinen pulssi kestää?
Jos se on lyhyt, voit vain käyttää kondensaattoreita.

HI Friend,

Sen helppoa saada SMPS virtalähde, Just käyttää MIC2941ABT se on Low Drop Bul Boost Jännite sääntelytehtävässä.Olen tämän viime 2vuotta kaikille minun wavecom tuotteita.

Jos u halua i email u kaavamaisen

jos mahdollista, pls sähköpostitse minulle kaavamaisen!kiitos!
suncq (at) 126.commitesh wrote:

HI Friend,Sen helppoa saada SMPS virtalähde, Just käyttää MIC2941ABT se on Low Drop Bul Boost Jännite sääntelytehtävässä.
Olen tämän viime 2vuotta kaikille minun wavecom tuotteita.Jos u halua i email u kaavamaisen

i uplaod on kaavamainen ja wavecom virtalähde, jopa u voi käyttää LM2576, sen erittäin halpa ja u CNA saada se kaikki missä.

Hei,
U voi käyttää MAX1776 alkaen maxim 0,75 $. Mutta dont ymmärrä minkä ongelman edessä wit 2A piikin current.Are u työskentelevät GPRS tilassa.

Terveisin
hakurahtipalvelujen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back