Vivaldi-antenni

V

vfurlan

Guest
Olen suunnitella Vivaldi-antenni.Voisiko joku ehdottaa, kirjan tai artikkelin, jossa voi lukea sitä!Suurin ongelma on, miten saada innostumaan vivaldi antenni Kiitos!

katsoa
http://www.mwrf.com/Articles/ArticleID/5419/5419.html

Kiitos, mutta on olemassa yksi asia, että en voi löytää kaikkialta: miten voin laskea Vivaldi antennin tuloliitin impedanssi?Olen myös löytänyt dielektristä muuntaja (karakterisointi minituotetyyppejä millimetrin aallon vivaldi antenni paikallisten monipistesytytinjärjestelmät jakelupalveluyksikkö, Simons, Lee), mutta en ymmärrä, miten se toimii ja mitkä ovat sen mitat (yleensä, ei vain tiettyä antenni ).

hei
vastauksenne
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Haluan myös simuloida vivaldi antenni, ja aion sen Elementtimenetelmä menetelmällä oman algoritmia.
mutta kaikkein vaikein tehtävä minulle on geometrian mallinnus ja silmien genernation.

Haluaako joku antaa minulle neuvoja?kiitos!

EMC Studio: Vivaldi Antennin Esimerkki

Voit kokeilla Method of Moments ohjelmisto numeerinen simulointi viite.Pitää on tasomaisille-kolmion silmukkaverkkoja Nastran tiedosto tällä antenni.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back