VLSI mahdollisuuksia Hyderabad

T

Tan

Guest
Hei ystävät, olen tehnyt PG Diploma in Digital suunnittelu Pune University.I lisännyt minun CV naukri.com ja Monsterindia ... en ole saanut mitään vastausta, joten far.Could kukaan kerro minulle, onko mahdollisuuksia Hyderabad tällä alalla? Kiitos Tan

on noin 25 yritystä työskentelee VLSI, u voi vierailla sen puistossa henkilökohtaisesti kaikki parhaat

Hei Priya, Kiitos reply.Can annat minulle nimen toimivat yritykset Hyderabad, ja jos mahdollista voit antaa viite. odottaa vastaat. kiitos jälleen Tan

Sinulla din "sai työpaikan kautta kampuksella? Tällä kertaa PU oli hyvä mainospaikkoja. Anyways, nyt se todella vaikeaa saada työtä, coz että sertifiointi tuskin tuo teidän employablity tekijä. Kokeile joitakin tuoreempaa avaamista, pitää tarkistaa freshers työmailla Intiaa / hyd. Good Luck!

Sinulla din "sai työpaikan kautta kampuksella? Tällä kertaa PU oli hyvä mainospaikkoja. Anyways, nyt se todella vaikeaa saada työtä, coz että sertifiointi tuskin tuo teidän employablity tekijä. Kokeile joitakin tuoreempaa avaamista, pitää tarkistaa freshers työmailla Intiaa / hyd. Good Luck! Hei, en saanut pointtisi .. Voitko olla selvempi please ...

on noin 25 yritystä työskentelee VLSI, u voi vierailla sen puistossa henkilökohtaisesti kaikki parhaat
Hai kanisteri u pls ttel minua HW 2 nähdä virkaa foorumissa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back