voidaan triming lippikset käyttää microcntrlr ja ajoitus

S

sherazi

Guest
halusi kysyä, että voin käyttää triming kondensaattori rajapinta microcontroler antaa ominaisuus adjustible viive ominaisuuksia ... Tarkoitan, että viivettä voidaan toteuttaa sence että kun olen kerännyt käynnistää ajastimen i lähtö 1 tappiin concted on kansi ja odota, kunnes se on täysin latautunut

Se ei kuulosta loistava idea. Trim kondensaattorit pieni niin latautua on nopea. Tarvitset hyvin määritelty kynnys havaitsemiseksi latausaika. Millaisia ​​aikaviiveen olet halunnut? Keith

Pitäisi kai käyttää potin .. ja ruokkia niitä ADC ... niin iacn havaita arvoa tarvitaan viive ...

Kuulostaa parempi idea - Olen tehnyt samanlaisia ​​asioita itse. Keith

[Quote = Sherazi] kanisteri u kertoa minulle plz voi myös u vastata minun ongelmana moc3022 samassa foorumissa [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=1245383 # 1245383 [/quote] En ole varma, mitä voin lisätä ehdotuksesi käyttää ADC-potin. Se riippuu siitä, miten toteutamme oman aikaviiveen, vaan voit vain ajoittain lukea potin aseman kanssa ADC ja käyttää niitä joko annettava arvo ohjelmistojen silmukka tai laitteiston ajastin rakennettu prosessori. Keith.

mikä oli omalla tavalla? tarkoittaa mitä u teki, kun u käytetään

[Quote = Sherazi] mikä oli omalla tavalla? tarkoittaa mitä u teki, kun u käytetään [/quote] Olen kytketty potti välillä Vdd ja Gnd kanssa pyyhin on ADC tulo. Olen sitten lukea ADC ja käyttää tätä arvoa säätää laskuri mikrokontrolleri. Keith.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back