Voiko CST näytä Imagninary osa Linjaimpedanssi?

A

arthury

Guest
Hei kaikki, nyt olen tutkii lossy tapauksessa Linjaimpedanssi

Ensinnäkin voin luoda koaksiaali linja sisähalkaisijaltaan PEC säde = 1 mm ja ulompi PEC säde = 3,83 mm
materiaalin välillä PEC on vacum, että on epsilon = 1 MU = 1, ei johtokyky.
ja Linjaimpedanssi on täsmälleen sama kuin analyysitulos.

Mutta kun olen asettaa johtavuus materiaalin välillä sisempi PEC sylinteri ja ulompi PEC kuori, joka ei ole nolla, sano, 0.1s / m, Linjaimpedanssi näkyy satama-tilassa ruutu silti olla todellinen määrä.Analyysin tulos on monimutkainen numero.

Voin vain löytää arvo Linjaimpedanssi kun osoittavat sataman tilassa.

Joten kysymykseni kuuluu voi CST näytä monimutkainen Linjaimpedanssi, niin todellinen osa ja kuvitteellinen osa?

Muuten, olen myös luoda sama malli HFSS, ja se voi antaa käyrä sekä todellinen osa ja imagninary osa, jotka ovat mukaisesti analyysin tulos.

Terveisin!

Niedawno media poinformowały o sklepie internetowym Euro-24.com.pl, który inkasuje pieniądze, ale nie realizuje zamówień. W serwisie Opineo.pl klienci publikowali pełne emocji wpisy, prześcigając się w ostrzeżeniach przed zakupami w tym sklepie. Sprawą zajęła się policja, ale strona internetowa Euro-24.com.pl wciąż jest aktywna.

Read more...

Hi arthury,

jotta voidaan ottaa huomioon tappioita sataman tila laskettaessa tulee käyttää FD (mieluiten FD TET) ratkaisija.The Time verkkotunnuksen ratkaisija ei oteta huomioon tappiosta 2D Port laskentaan.Siinä on kuitenkin otettava ne huomioon kokonaisuudessaan 3D simulointi.

Jos käytät FD TET ratkaisija saat monimutkainen lisääminen const.sekä-40dB etäisyys.Still, ohjelma vain antaa sinulle todellinen osa impedanssi.Näyttää siltä, että monimutkainen impedanssi ei uutetut automaattisesti 2D laskentaan.En ole koskaan jäänyt tämä ominaisuus, mutta jos en olisi yksinkertaisesti yhteyttä CST kaverit.Ehkä he ovat tulosten mallipohjaa joka purkaa monimutkaisia impedanssi.Olisi mahdollista, koska kaikki tärkeät tiedot (kentät!) On jo laskettu.

F.

I really appreciate your ystävällisyydestä.

Kyllä, olen tehdä simulointi nojalla CST, ja on varsin tuttu kanssa.
mutta tällä kertaa se on niin outoa, että tällainen hyvä ohjelmisto ei anna img osa Z0

Nyt minun on pakko käyttää HFSS, mutta toivon todella käyttää CST ratkaista tämä ongelma, koska olen enemmän familar kanssa FDTD kuin FEM

Hi arthury,

kuten sanoin: Haluan yhteyttä tukiverkostoon kaverit.Ehkä heillä on jälkeinen käsittely mallipohjaa uuttamiseksi Linjaimpedanssi ulos satama-aloilla.

F.

Hei arthury!

Jos sinulla on MWS 2006 MW suunnitteluympäristö sinun pitäisi lisätä ulkopuolinen satamassa ja laskea piiri (joka on peräisin MWS ympäristö) ja tarkasta
tulosten impedanssit.
Siellä voit nähdä Imaginary ja sekä Amplitudi näytettävästä | Z |.

Onnea!

Itzik.

Hi itzikhaim,

tämä olisi monimutkainen impedanssi koko rakenne.Olen samaa mieltä voit suoraan tontin niitä MWS sekä suorittamalla Y / Z laskeminen S-parametri.

arthury on kiinnostunut monimutkaisia satama impedanssi (esim. 50 Ohm - j 0,03 Ohm).Tämä on jotain muuta ...

F.

Hei RFSimluator!

Olitte oikeassa En huomannut koko kysymykseen.
Se, että CST osoittaa todellista impedanssi sijaan monimutkainen, sen, koska ne
laskee Zo joiden avulla valtaa ja virtaukset liittyvät satamassa (fyysisesti).

Jos haluat olla tarkka:
Z = Power / (Sum [nykyinen]) ^ 2
Power saadaan kiinteä ja poynting vektorin koko satama-alueella.
Virtaukset lasketaan integroimalla magneettikentän pienissä etäisyys ympäri
kapellimestari pinnoille.

Tämä pätee TEM (tai QTEM) liikennemuotoihin.

Itzik.

HI
Mielestäni ur kysymyksen ja yrittää minun tapauksessani
U voi laskea todellinen ja kuvan osa linjan impedanssi ja Viitestandardi (normalisoidu) impedanssi on helppo tapa: Resuls -> S-parametrien laskeminen -> laskea Z ja Y matriisi!
Mielestäni nämä ovat todellisia ja kuvan osa Linjaimpedanssi.Right?
Kokeile ja jakaa ur kokemuksia!

Hi KhangKhang

Nope ..Tämä olisi monimutkainen rehujen kohta impedanssi, onko koko rakenne.(Tai paremmin Elements of impedanssi ja pääsynsä matriisit).Älä sekoita tätä kanssa Complex Linjaimpedanssi....

Osa-alueiden Impedanssi ja pääsynsä matriisit kertoa, miten satamien rakenteiden vuorovaikutuksessa joka toistensa kautta rakenteeseen.(Pozar
s. 191)

Monimutkainen Linjaimpedanssi on puhtaasti "local" arvo, joka on voimassa vain osapalvelun linjan.Tämä arvo ei välitä siitä, miten koko rakenteen kuvaus ja jos sinulla on muita satamaan ..Useimmissa kirjoja vain "todellinen osana" linjan impedanssi on harkittava.

F.PS arthury:
Onko sinulla mitään hyvää viittaus monimutkaisia Linjaimpedanssi tyypillisistä siirtojohdot.Etsin noin analyyttisiä ja / tai empiirisesti kaavat.Kaikki kirjat ja impedanssi laskukoneiden minulla on vain antaa minulle todellinen osa ...

Thx.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back