Voiko joku opettaa minulle, kuinka meille ucLinux

D

daxxx1

Guest
Olen kokeilevat eri RTOS.Olen testannut uItron ja uCOS 2 jo.
Voisitteko kertoa minulle, kuinka aloittaa kehitystä.
Periaatteessa voi ystävällisesti antaa minulle C-lähdekoodit.
Sitten kerro minulle, kuinka kokoamaan sen ANSI C-kääntäjä.
Lopuksi, kerro minulle, kuinka satamaan on 8bit mikro.Ystävällisin terveisin,

Chiński rząd przyparł do muru Microsoft, który, chociaż mocno zaskoczony, postanowił nie tracić ogromnych zysków generowanych przez administrację tego kraju i zapowiedział, że będzie jej sprzedawał system Windows 7.

Read more...

Näyttää siltä, että toinen "En tiedä mitään niin teemme kaikki työtä minulle" kysymys (O;Quote:

Periaatteessa voi ystävällisesti antaa minulle C-lähdekoodit.

Olen ladannut linux-2.0.38.tar kuin perusohjelmistosta.
Kuitenkin me kokoaa ohjelmiston toisen kääntäjä (esimerkiksi H8 Hitachi 32 bit micon tai V850-sarjan 32-bittinen NEC micons.
Voisitteko vastata seuraaviin kysymyksiin?
1.Mistä minä ymmärrän, mitä olen ladannut on lähdekoodia ydin.Koska suunnitelma on saada vain C-ja H-tiedostoja.Sitten koota niitä käyttämällä V850 toisessa kääntäjään.Onko tämä mahdollista?Ohjelmisto oli selailla, ja olin järkyttynyt siitä, että minun täytyy opiskella useita tiedostoja.
2.Pitääkö minun vain lähde koodit hakemistot: ydin, init, inc, lib?
3.Also,
the julkaisut satamien sisältää jälleen kaikki lähdekoodit.Koska tarvitsemme kirjoittaa edustajakokouksen siirrettävyyttä varten V850 käsittelijöinä.Jälleen on mahdollista kertoa minulle, mitä hakemistoja ovat satamissa?

Esimerkki minun ladata:
C: \ Omat tiedostot \ linux \ arch \ m68k

sisältää joitakin ytimen ja muita hakemistoja.Onko tähän hakemistoon siirretty jo 6K000 Motorola prosessorit?

Parhaani osalta ....: o)

Hei kaikki.
Haluan kirjoittaa kuljettajan uClinux, Miten aloittaa?jossa i voi ladata asiakirjan?
kiitos

1.Älä aloita uutta säiettä!Avaa uusi aihe sijaan ensi kerralla!

2.http://www.xml.com/ldd/chapter/book/

Quote:

1.
Mistä minä ymmärrän, mitä olen ladannut on lähdekoodia ydin.
Koska suunnitelma on saada vain C-ja H-tiedostoja.
Sitten koota niitä käyttämällä V850 toisessa kääntäjään.
Onko tämä mahdollista?
Ohjelmisto oli selailla, ja olin järkyttynyt siitä, että minun täytyy opiskella useita tiedostoja.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back