Voiko kukaan antaa minulle vihjannut siitä RF?

A

alekhsei

Guest
Hei, jokainen, olen melko uusi täällä. Sain aloitan opiskelemaan RF MEMS-alueella. Viime lukukauden, otin RF kurssi, joka on opettanut erittäin huono opettaja. En usko, että olen oppinut paljon hänen aikana. Onko mitään hyviä kirjoja, yksinkertainen mutta on joitakin syvyyttä, RF tai RF MEMS? Kaikki vastaus on erittäin arvostettu. Kiitos pojat. Alekhsei

Hei, Osta kopio RF piiritekniikan Chris Bowick. Se on yksi parhaita kirjoja. Rakenna muutamia yksinkertaisia FM piirejä keittokirjan ja myöhemmin suunnitella itse. Trouble ampua! Hopr tämä auttaa

Hei, RF uutta teknologiaa, u halua ur opettaja kertoa u enemmän. recommand selata rfic2004.org

Tärkeintä on saada takaisin perustiedot RF ovat: a) Hanki perusoikeuksien kirja elektroniikka ja viestintä kirjoja. b) Hanki kirja RF mikroelektroniikan mennessä Radzavi. c) saavat perustiedot ja ymmärtää niitä hyviä perusteita u ei kykene ymmärtämään paremmin tietoa RF. d) Onko omia muistiinpanoja.

Kiitos kaikille ehdotuksia. Yritän löytää RF kirja Ravazi. Jälleen kerran, kiitos.

[Quote = alekhsei] Hei, jokainen, olen melko uusi täällä. Sain aloitan opiskelemaan RF MEMS-alueella. Viime lukukauden, otin RF kurssi, joka on opettanut erittäin huono opettaja. En usko, että olen oppinut paljon hänen aikanaan. [/Quote] Saanen tehdä ehdotuksen täällä? RF on kaikkein laaja osa elektroniikkaa. Mikroelektroniikan ohitat monia asioita oletuksena. RF-asiat mutkistuvat paljon ja olet mahdollisesti (se voi olla päinvastainen liian) ei ehkä ole ymmärtänyt opettajan hyvin. En voi sanoa, on huonoja opettajia myös, mutta tietäen vaikeustaso RF on Odotan opiskelijat syyttävät opettajaa. RF on myös kova, mutta sinun täytyy tutkia kovaa.

Mielestäni hyvä käsitys teorian RF on oltava. Mutta on erittäin tärkeää harjoitella myös esimerkiksi suunnittelussa ja toteuttamisessa ruma piirejä yksinkertaisiin vastaanottimia, ja niin edelleen. Mistä voi saada keittokirja verkossa? Tai yksinkertaisesti hankkeet - eli "ruma rakentaminen - joka edellyttää leipä-board? Kiitos.

Voinko aloittaa kirjoittamalla RF kentän suunnittelemalla vastaanotin piireissä käytetään PLL. Ajattelin syvä tuntemus haku PLL voi paljastaa monia facts.May tiedän teidän kommentteja. GD

RF mikroelektroniikan jonka Radzavi on paras kirja kaikille newbie alalla RF. ja RF on hyvin laaja kenttä ja vaatii kovaa työtä opiskelija. ei voi syyttää huono opettaja köyhille perustekijät RF.u on rakennettava itse. kuitenkin sen suuri tutkimuskenttä. kaikki parhaat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back