Voimajohdot useissa dielektristä kerrosta

L

lasportiva

Guest
Yritän mallin koplanaarinen aaltoputkia (CPW) päälle pii substraatti (~ 500um) ohuesti oksidikerroksen (~ 10 um) käyttäen Agilent Momentum.Olen edustavat CPWs käyttäen korttipaikkaan rakenteita (eikä nauhat) on Metallointi kerros.

Jos minä simuloida CPW on vain pii-substraatin ilman oksidikerroksen, Momentum voi laskea sataman impedanssi, joka vastaa hyvin muiden ratkaisussa.Kuitenkin, kun lisään ohut oksidikerroksen, Momentum ei enää voi laskea impedanssin vaan oletuksena on 50 ohmia.Saan seuraavat varoitukset:
- Grounded koplanaarinen portline impedanssi ei voitu laskea.jatkuva simuloinnin Zo = 50 ohmia
- Port ratkaisija ei laskea leviämistä jatkuvasti ja ominaisuus impedanssi.50 ohmia laiminlyöminen näkyy aineistossa

Olen alun perin ajatellut tämä johtuu hammastusvirheet liittyviä ongelmia ohut oksidikerroksen.Olen kuitenkin kohtaavat samat varoitukset jälkeenkin yhä paksuus oksidikerroksen on 500um joten voi vain olla ja tehdä useita dielektristä kerrosta ilman Metallointi kerrosten välillä.

Onko olemassa mitään erityisiä temppuja Momentum ajettaessa simulaatioita kaksi tai useampia dielektristä kerrosta, erityisesti ohut dielektristä kerrosta päälle paksumpi kerros?

- LS

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back