voiman minun vco

R

robismyname

Guest
Olen käyttäen eval aluksella kaksoiskäyttöä taajuus PLL analogisesta laite (ADF4252EB2).I asutuilla että eval kartonkia minun loop suodattimet ja vco's.Tarvitsen apua kuvauksen, jossa on eval aluksella voin kytkeä minun myönteinen terminaalin ja negatiivinen terminaalin minun virtalähteet toimittamaan valta vco1 ja vco2?Olen antanut eval aluksella dat levyt, piirikaavio on sivulla 3.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Tämä koko hallituksen kulkee pois yhden 9V akku.Se on laivalla sääntelijöiden jotka tuottavat 5 ja 3 volttia.Siis, ensinnäkin, ei ole sijaa liittää negatiivisia tarjonnan, kuten yksi ei tarvita.Jos käytät ulkoista VCO, ja se voi suorittaa pois joko 5 tai 3 VDC, voit teho irti yhden sisäisen sääntelijöiltä.Voit valita joko 5 tai 3 V tulla ulos J3 siirtämällä jumpperi on oikeassa asennossa.

Jos se oli minulle,
haluaisin lisätä 47 uF tantaali cap samanaikaisesti 1 uF keraaminen varten jännite siirtymällä VCO.

Jos haluat käyttää ulkoista virtalähdettä sen sijaan, että 9 V akku, vain juote kahteen johtaa jossa 9V akku asentaa.

biff44 wrote:Jos se oli minulle, haluaisin lisätä 47 uF tantaali cap samanaikaisesti 1 uF keraaminen varten jännite siirtymällä VCO.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back