voin käyttöliittymä GPS, GSM ja muistisiru yhteen PIC?

G

Gokul_India

Guest
Olen suunnitellut asettaa nopeusrajoituksia tarvitaan alueilla .. RF tapa tehdä tämä on jo saatavilla .. Mutta haluan tehdä sen yrittämällä se GPS .. GPS sijainnit nopeusrajoituksen alueet ja myös tarvittavat nopeusrajoituksia tulisi säilyttää muistipiirin (kuten tietokanta) .. GPS sijainti käynnissä ajoneuvon seurataan jatkuvasti ja verrataan jo tietokanta .. GSM käytetään mahdolliset päivitykset sisään Nopeusrajoitustiedot ... Joten minun täytyy käyttöliittymä GPS, GSM ja muisti siru PIC-mikro (16f877a) .. Onko mahdollista? miten se tehdään? mitä kaikkea viestintää minun pitäisi käyttää näitä vuorovaikutuksessa moduulit ja mikä kaikki nastat pitäisi käyttää ...

Onko käytännön ... Ymmärrän tiliotteestasi pitäisi kaikki autossa GPS, tai miten tätä käsitettä käytetään projektin ... I dont saada kuvan siitä, miten voit käyttää GSM-ja GPS oman tarkoituksen ..........

GSM ja GPS molemmat käyttävät UART. Joten täytyy PIC kanssa 2 UART. PIC16F877A yksi UART. On myös mahdollista tehdä UART ohjelmisto, mutta se on myös vaikeaa. Olen kokeillut. Helppo tapa, etsiä muita PIC kanssa 2 UART.

Gokul, Jos puhutaan GPS-vastaanotto ja viesti Lähetä kautta GSM, voit varmasti tehdä sen yhdellä UART. Jos sen vastaanottaa ja lähettää viestejä GSM ja vastaanottaa signaaleja kautta GPS. voit silti tehdä, että pienin muutoksin laitteiston, ottaen huomioon, että voit joko lukea GSM tai GPS ja tiettynä ajankohtana ei molempia. Jos tarvitset molemmat ja lähes samaan aikaan. Ehdotan, että sinulla on hieman bang-vaihtoehto jollain toisella IO pin. Mitä muisti menee, voit käyttää sisäistä flash-tai EEPROM. Läpi vaatimus olen arvaamaan, että se on enemmän insinöörityön ja siten muisti ehdotin pitäisi riittää. Jos tarvitset vielä enemmän lisätä I2C EEPROM. Kaikkea hyvää. Terveisin Sachin

Hi Ehkä kukaan ei ole yrittänyt hieman banging menetelmä, ja enimmäkseen puhua perusteella, mitä he lukenut kirjoista ... Sen hyvin vaikea saada baudinopeudeksi 4800 ja edellä ... Pääasiassa bittinen paukutti on toteutettu siirtonopeus alle 600bps .............

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back