Voinko luoda 11Mhz käyttäen multivibrator?

M

mohannad100

Guest
Hei jokainen elin Voinko muodostaa 11Mhz käyttäen multivibrator piiri i need kytkentäkaavio.

minkä tyyppinen multiviberator u tarvitsevat? astable, monostabiili tai Bistabiilissa?

Tarvitsen arvosta R2, R3, C1, C2, että anna minulle f = 11.0592MHZ mukaan f = 1/0.693 (r2c1 + r3c2)

Voit tuottaa 11.0592MHZ by astable multivibrator mutta taajuuden drift mennessä temprature. 11.0592MHZ on Standart xtal taajuus. Voit tehdä yksinkertaisia ​​oskillaattori by logiikka invertteri pelimerkkejä. Esimerkiksi 74LS04. Voit käyttää tätä kaavioita.
xtal_osc.thumbnail.gif

kiitos bunalmis Tämä piiri on erittäin hyödyllinen, mutta ei u on piiri, joka doesnot käyttää 4mhzfrequency tai minkään muunkaan frequecy Olen 12Mhz kide voin jakaa sen 11,0592 voidaan käyttää 8051 thaks.

Tämä piiri toimii eri Crystal taajuus. Luulen haluat 11,0592 MHz sarjaliikenteen yksikkö 8051. Kokeile 12Mhz xtal, luultavasti 12Mhz työtä Standart baudinopeutta. (Mutta yritä laskea siirtonopeuden virhe 12Mhz.)

Aivan oikeassa bunalmis. Siru lähes varmasti toimivat hyvin tällä 12MHz, mutta serial comms ei toimi standardin jako suhde, jos sarjaportti ei tarvita ei pitäisi olla ongelma. Älä vetelehtiä kanssa ei kristalli kellon mikroprosessori. Jos sinulla on 12MHz kide se luultavasti töitä sisäinen oskillaattori joka on rakennettu eniten 8051 laitteissa, nämä yleensä tarvitse harvoja ulkoisia komponentteja, katso esittelysivuilta mikrokontrolleri että aiot käyttää, nämä ovat amost kaikki saatavilla välittömästi ladata näinä päivinä. Ystävällisin terveisin Bob.

mohannand100 on ratkaissut ongelman. Hän osti Crystal Jordaniassa. Joihinkin tehtäviin puuttuu tuntemattomasta syystä tai ehkä ei.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back