Voinko vaihtaa NPN ja Darlington tulo vaiheessa?

T

Tedyp

Guest
Olen LM386 perustuvan vahvistimen, ja 1 transistori esivahvistimen liitetty Electret mic.On tarkoitus olla hyvin herkkä: TR.Base ja keräilijän ovat conected jonka 2.2M rsistor, kerääjille VCC jonka 10k, aiheuttaja maadoitettu ja pohjan kautta 0.1UF on Electret.Ongelmana on, että tämä paricular elektreettikondensaattori ei ole kovin herkkä, mutta suhteellisen pieni (noin 6mm halkaisijaltaan).Muiden lisää, circut toimii OK, se voi poimia wisper noin 10m tai jopa enemmän, ja suurempia electrets.Kanssa pikkuinen, tuskin 2m tai vähemmän.Olen yrittänyt pelata elektreettikondensaattori bias vastus (koko piiri teoksia 9V paristo) - paras oli 10k, mutta se ei riitä ...Ajattelin, että voin korvata 3904 TR.kanssa mpsa 14 Darlington, mutta se lakkasi toimimasta.Onko mitään keinoa lisätä herkkyyttä syöttää Darlington tr.?Jos, niin miten?(En voi lisätä ylimääräisiä transistori, koska minulla ei ole järjestetään hän PCB, ja voi käyttää suurempaa elektreettikondensaattori, koska minulla ei ole tilaa ruutuun).Mitään Miellyttääkö?
TIA
Tedy

Voit korvata standardin NPN kanssa Darlington, mutta jotta se toimii lineaarisella alueella sinun tulee lisätä Base-GND vastus ..kuva alla ..
Jos Base-keräilijä vastus on 2.2MΩ voit kokeilla 1MΩ perustaa maahan vastus ..

Terveisin,
IanP
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back