Voisiko joku auttaa wid minun Mini Proj plzzz ......

D

dreamdude66

Guest
Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen käyttämällä PIC MCU, eikä minulla ole aavistustakaan siitä, miten ohjelma on ..Olen lähdekoodin piiri ...Täytyykö minun muuttaa sitä heksadesimaalikoodia tai jotain, ennen kuin käytät MPLAB????

Mikä on se, että yrität tehdä?Hieman lisätietoja auttaisi meitä auttaa sinua paremmin.

Ja kyllä, sinun täytyy luoda heksadesimaalikoodia ennen kuin voit Flash Micro siihen, onko käyttämäsi PIC tai muita mikro tätä asiaa.PIC, MPLAB auttaa sinua tekemään niin.

terveisin,
Seemanta

dreamdude66 kirjoitti:

Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen käyttämällä PIC MCU, eikä minulla ole aavistustakaan siitä, miten ohjelma on ..
Olen lähdekoodin piiri ...
Täytyykö minun muuttaa sitä heksadesimaalikoodia tai jotain, ennen kuin käytät MPLAB????

Thanks 4 ur vastaukset ...Yritän tehdä autoranging C-mittarin ...ja kyllä minulla on ASM-tiedosto, joka olen liittämässä pitkin wid DIS viesti ....Joten tässä voin suoraan koota MPLAB oikeassa ...Olen MPLAB IDE v8.00

Kyllä voit.
Muista myös p16f873a.inc tiedosto hankkeeseen.Myös tiedoston, jossa määritellään toiminnan ja muuttuja (DIVIDENDHI ,....) käytetään.
Terveisin,
Master_PicEngineer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back