voit vianmääritys tämän?

I

INS-ANI

Guest
Guys, i on luonut langattoman ad-hoc-verkko jakaa internet kahden laptops.the vastaanottavassa (HCL leaptop) on kytketty suoraan LAN kaapeli-palveluntarjoaja, ja toinen kannettava tietokone (Dell 1420) isännöi yksi ad hoc-verkko, joka on liittyi HCL kannettava tietokone
Ongelmana on, HCL järjestelmä on saada ladata nopeus 30-50 kbps, mutta Dellin kannettava tietokone saa vain 4-5 kbps, jotka, jos olen onnekas joskus työruuhka on 10kbps.
Edellä lataus nopeus mainittu on torrents)

Seuraavassa on muutamia yksityiskohtia
n. minun yhteys:

BAND: 802.11b
tiedonsiirtonopeudet: 11Mbps
radio taaj: 2,412 GHz
kanavan numero: 1
tyyppi: laitteelta ad hoc-yhteys

Aluksi, kun i luoneet verkkoon 2 päivää sitten, se tarjosi hyvän jakaminen Internetissä tämän langattoman yhteyden.Kuitenkin joskus se ei working.So, nyt olen saanut kaksi ongelmaa
a) langaton verkko ei jakamiseen Internetissä.
b) langaton verkko ei tarjoa tarpeeksi nopeasti asiakkaan on 400kbps Internet-yhteys. (kun se oli työ)

Oma vianetsintään vaiheet osoitti seuraavat tulokset:
* Pingaaminen tulos negatiivinen isäntänä asiakkaan ja päinvastoin.
* Isäntä-ja asiakastietokoneet ovat samassa aliverkossa
vastaanottavan> IP> 169.254.227.221, aliverkon> 255.255.0.0
clinet> 169.254.141.223 aliverkon> sama
joten tämä näyttää olevan oikea.
* Internet-jako laatikko tarkastettu ethernet LAN-yhteyden asetukset.
* Käyttöjärjestelmä palomuuri pois päältä. (Windows xp molemmat)
* Tähän ongelmaan mahdollisesti alkoi sen jälkeen, kun i mingled kanssa palomuuri / WLAN-asetukset.
vaihtoehto löytyy osoitteesta:: langaton yhteys> tila> Ominaisuudet> Lisäasetukset> Windowsin palomuurin asetukset> langaton verkkoyhteys, jossa> palvelut ja ICMP

Palvelut ja ICMP oli possibely mingled jonka unexperienced käyttäjä, mutta en voi olla varma siitä.

Langaton sovitin on käyttää:
client: Intel langaton 3945ABG
host: RT73 USB LANGATON LAN-kortti (Ralink)

Ole hyvä ja ehdottaa Korjaus.

PS: mitä voidaan mahdollisia syitä ongelmia kokenut edellä on langaton verkko?

Joko tämä rajoitus on ad hoc-verkko, tai teen jotain väärin.
tarpeen korjata kaverit!
kiitos jo etukäteen!

Tämä on ambigous ongelma, joka voi vaatia pari ratkaisuja?!

En aio kertoa teille nyt, koska olen waying useita vaihtoehtoja, että mielestäni olisi voinut aiheuttaa tämän ongelman, joten annan teille viime kädessä yksi, jos havent kokeillut anyway?!Haluaisin neuvoja voit palauttaa koneen aiempaan tilaan (järjestelmä tarkastusasema)-varmasti tiedätte päivinä mitä tapahtui niin palata aikaisemmin ja palauttaa-yritä sitten yhdistää ... varoitetaan, että saatat joutua asentamaan joitakin ajureita, jotka saattavat dissapper aikana processshaluaisin tietää tulokset ...

Onnea,

fullforce

Kiitos vastauksesta.
Palauttaminen järjestelmä voi todennäköisesti työtä, mutta en koskaan tiedä, mikä meni vikaan.
Aion pitää se viimeinen vaihtoehto.

Aion olla tyytyväinen tietää mahdollisia syitä näitä erityisiä ongelmia.Luulen, että kytketty verkkoon, jossa negatiivinen ping pyyntöön on suuri ongelma.Olen tarkistanut aliverkon peite.i arvostavat jos voit kertoa minulle korjata tämän askeleen.

Animesh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back