Voitteko auttaa minua analysoida tämän piiri

J

Jenifer_gao

Guest
Hei Kaikki:

Teen analyysi on lukematilassa ympyrästä CMOS kuva-anturi, joka on esitetty liitteenä.Ohjaamalla nollata ja signaalin lähetyksen portilla, reset-signaali-ja valokuva-signaali voi siirtyä C1 on eri aikaan.Jos oletetaan, että transistori yläpuolella C2 on ensinnäkin päällä soveltamalla amp_reset, ja sitten de-aktiivinen.Reset-lähetyksen portti on päällä myöhemmin.Lopuksi signaalin lähetyksen portti on kytketty päälle.Kuten näkyy liitetiedoston lopullisen tuotoksen tämä piiri on: Vreset - Vsignal
ja se täyttää:

Vreset - Vsignal = (C1/C2) (signaali - nollata) ref

Olen yrittänyt saada tämä yhtälö, mutta en onnistunut, jos joku voi osoittaa minulle, miten saada se.Kiitos.

Jenifer
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Jokin on pielessä, että kaavamainen.Kahden analogisen lähetyksen portit ovat rinnakkain, ja niin toinen on tarpeeton.Ehkä pitäisi mennä maahan sijasta signaalin tulo.

Olen samaa mieltä.Lisäksi tämä on oltava kytketty kondensaattori piiri.Muuten offset virtaukset on ydinase, että opamp liite Gm vaiheessa.

Minusta se näyttää kiinteä ADC soluun.
t1 t2 C1 C2 ref ... odota

Tämä on mielenkiintoinen schematic.it voi vähentää offset panos.

ur käyttäen korreloi douple näytteenotto-tekniikka
ei ole ongelma käyttäen kahta lähetyksen portit kuin ne toimivat välinpitämättömästi kertaa
ur piiri on negatiivinen saada vahvistin
se on parempi, jos u lähettää ajoitus kaaviot input & output

Olen suunnitellut yksi kertaa sc int kaksi kytkimet (siirto portit) samanaikaisesti.The reson oli nopeuttaa laskeutua aika (molemmat päälle) ja sen jälkeen nopeasti asettumisaika vaiheessa yhden lähtenyt, kun taas toinen kytkin (pienempi) on vielä kesken.jonkin ajan kuluttua se sai myös pois päältä.Syynä tähän kummallinen malli on pienentää maksu ruiskutuksella (pienten w * l, että transistori on pienempi vaikutus)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back