Voitteko auttaa minua löytämään arvo tämän vastuksen kiitos!

I

interneti

Guest
Hei! Minulla on laatikko "Bower ja Wilkins Zeppelin", minun täytyy korjata virtalähde, tarvitsen arvon vastuksen (SMD) on kuvan atachment. Voitteko auttaa minua Ohessa ARVO että vastus? KIITOS!

Tämä näyttää transistori ei vastus eikä SMD. : Shock:

Hei! Minulla on laatikko "Bower ja Wilkins Zeppelin", minun täytyy korjata virtalähde, tarvitsen arvon vastuksen (SMD) on kuvan atachment. Voitteko auttaa minua Ohessa ARVO että vastus? KIITOS! Jos aiot korjata virtalähde, olet menossa täytyy poistaa osia anyways. Joten miksi ei vain poista vastus ja mittaa vastus multimter. Tämä olisi todennäköisesti helpoin tapa ilman arvata. -Willis

Löysin kaksi transistoria palanut, vaihdoin ne kaikki, vastus, että haluan korvata oli SMD vastus, joka paloi, ja on mahdotonta lukea hänen arvonsa, joten se korvata 4,7 ohmin, mutta jälleen transistori poltettiin i Toimitamme virtalähde, hyvä voitko auttaa minua löytämään arvo poltettu vastus?

Ensimmäisen kuvan, komponentti ympyröity punaisella näyttää transistori, vastus. Toisessa valokuva, punainen nuoli ei osoita mitään. Mitä vastus puhut?

Vastus on esitetty vain toisen kuvan takapäässä nuolen, ympyröidystä transistori on vasemmalla puolella tämän vastuksen (juote puolella). Vastus näyttää olevan harmaan 1W wirewound tyyppiä, mutta miten voimme arvata arvoa.

Vain vastus, joka voidaan tarkoitti tämä epätarkka yksityiskohta ... Olen tottunut tekemään nuolet kohti yksityiskohta kiinnostuksen.
66_1345126643.gif

Vastus kuva ei ole alkuperäinen vastus, alkuperäinen vastus oli SMD vastus (poltettu), minun täytyy tietää todellinen arvo tämän vastuksen.

Jos haluat auttaa tämän minun mielipiteeni on, että sinun täytyy tehdä paremmin yksityiskohtaisia, terävöittää kuvan molemmin puolin, ja yrittää tehdä piiri, että osa PCB lähellä että vastus, myös kirjoittaa transistorit ja muut osat koodeja. Nyt vain Baba kasvattaja Mustan magian piikki voi auttaa sinua. ;-)

Piiri näyttää puoli silta muunnin (korkea puoli transistori T2 poistettu). Vastus on nykyinen mielessä vastus. En puhalletaan ilman aiemman vika, esim. T2/T3 tai ohjainpiirille / ohjain.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back