vuorovaikutuksessa askelmoottori kanssa 89C51

J

john2020

Guest
Hei kaikki,En tiedä, miten yhdistää ne johdot askelmoottori yhdessä 89C51.on täysin 6 johdot siihen.ja moottorit tyyppi on KP39HM4-018 ja se näyttää olevan japanilainen tehdä, että toimii 5v.värien johdot ovat 1 ruskea, 2 punaista, 1 musta, 1 keltainen ja 1 oranssi.Mistä voin saada tarkkaa dataheets minun moottorin tyyppi? voi kuka tahansa ehdottaa minulle? Onko foorumi askelmoottori, jos voisin saada lisää tietoa?

Mielestäni kaksi punaista johdot on kytketty tarjonnan (5v) jäljellä 4 johdot musta, ruskea, keltainen ja oranssi, jos liittää se moottori ei toimi vaan liikkua fwd ja taaksepäin, jotta nämä johdot tulisi liittää vastaavasti .

Hi John,

En voi täysin saavuttaa lomakkeissa tämän moottori, mutta kai se on kuin mikä tahansa Center hyväksi 6 Wire askelmoottori.

Lähinnä tämä moottori on valmistettu 2 yksittäiset kelat, jokaisen kela sinulla on 2 päättyy ja yhden langan liitteenä keskellä Coil, thats tekee se pystyy hoitamaan useita toimintatilaa mukaan niistä tarpeista.

Tarkistaa, jos olen oikein et voi yksinkertaisesti käyttää avometer ja mittaa vastus eri paria johtoja.

Jos olen oikein niin sinun pitäisi saada jostakin punainen johdot 2 muut värilliset se antaa jonkin verran vastustusta, kun taas muut 2 johdot saat avoimen piirin tarkistaa muiden punainen lanka, ja löydät että se on vastus arvoa jäljellä 2 väriä.

Tarkistaa järjestyksen Oletan teidän on tehtävä se kokeilu.
1-Just lanka sekä punaisten ja 3 V (vain säilyttää nykyisen hajoamista pieni) ja kaikki muut johdot kelluva.
2 - Liitä yksi värillinen maahan (sen pitäisi alkaa liikkuu)
3 - Irrota että langallinen ja siirtyä toiseen maahan, jos moottori siirtyy oikealle niin se on ok, jos ei yritä toista lanka, kunnes saat koko kierto.

Tarkista Google lisätietoja, voit vain löytää sivulla mainitaan jotain järjestystä värien tulisi noudattaa.

Terveisin,
Salam.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back