Vuorovaikutuksessa GSM kanssa 8051 mikro

H

hamidraza22

Guest
Voiko joku auttaa minua koskevat rajapinnat GSM kanssa 8051 ..?

Se on hyvin yksinkertainen ja pitihän riippuu GSM-laitteen teillä on GSM-puhelimeen tai GSM-moduulin avulla voit käyttöliittymä, joka on osattava komennolla og GSM laite löydät enemmän tässä käyttöliittymässä

Aion käyttää GSM .. Entä pop port.how Tätä käytetään hyperterminal.can joku auttaa minua

Entä pop-porttiin.
Mikä on pop-portti ?
miten käyttää tätä HyperTerminal
Kytke GSM Mobile PC COM1 kanssa GSM Datakaapeli Suorita HyperTerminal setup COM1 omaisuuden: Bit sekunnissa 9600 (Buad rate) Databitit 8 Pariteettibitti kukaan loppubitti 1 Flow Control Mikään Klikkaa puhelun -kuvake, näppäile AT, jos yhteys on OK GSM Mobile vastaa OK Kokeile toista siirtonopeutta tämä on yhteysongelma

Voit käyttää AT instuction on controal GSM modulaarinen vastaanottaa ja lähettää viestin

Nokia 5110 on paras Näin sen sarjaportin otetaan pois liittimen jos tarvitset olen työtä lähdekoodin käyttöliittymä Nokia 5110 Philipsin P89C51RD2

Hei ystävät how are you Olen myös tekemässä tämän hankkeen yhteydessä matkaviestinnän kanssa mikrokontrollerin olen 6310. AT-komennot toimivat hyvin withh HyperTerminal mutta kun lähetän nämä komennot mikrokontrolleri siellä, se doesnt työtä. Tarkoitan mobiili juuri ECHO-komento lähettää sen, kun olen GND poistettu ja vain TX ja RX kytketty. mutta kun kytken GND se doesnt edes kaiku. i dont edes tiedä mikä nastat yhdistää tarkoitan juuri kytketty TX ja RX 8051 loput ovat vain auki. Täytyykö minun kytkeä loput nastat jollakin tavalla auttakaa

ok Olen DLR-3P-kaapeli, joka on RS-232 DB-9 naarasliitin se toimii hyvin HyperTerminal nyt DB-9 connecotor Olen ottanut kaksi johdinta Rx ja Tx 8051 läpi max 232 ja sitten TX ja RX DB-9 (DLR-3P) sen pitäisi toimia, mutta kun kytken GND napaan 5 DB-9 säädin alkaa funtion poikkeuksellisen plz jos joku on rajapinta 8051 ja DLR-3P - Nokia 6310 lähettää minulle kaavion, olen varma, ohjelmointi ei ole ongelma ongelma on mitkä nastat DB-9 on liitetty mitä, thats mitä en voi selvittää, se varmasti on myös jotenkin RTS oikea? plz vastaus

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back