Watch Dog Timer

V

vicky29

Guest
Hi friends,
Mikä on "Watch Dog Timer"?jos sitä käytetään?itse olen kuullut siitä paljon, mutta eivät tiedä, mitä se on ........

Kiitos

Se on käsite (ehkä toteuttaa ohjelmiston ja / tai laitteisto).

Aina kun on kuollut silmukka tai muu asia, järjestelmä palauttaa itsensä eroon kuolleista silmukka.Olisi monenlaisia täytäntöönpanoa.

Hei

Olen nähnyt monia pojat kärsivät vahtikoira ajastimet, vaikka ajatus watchgod ajastin on niin helppo ymmärtää, todella.

Vuonna vastuuhenkilöt, vahtikoira ajastin on 8-bittinen laskuri, että saa sen kellon pois prosessorin kellon, voit myös jakaa kello, joka aikoo ajaa vahtikoira ajastimen avulla postscaler / PRESCALER, tiedä mihin tarkalleen, muistaakseni .

Nyt ainoa asia, joka tapahtuu, on kun vahtikoira on saavuttanut 255 on, että se palauttaa PIC, mikä osoittaa, että on kuollut silmukan koodin, tai PIC ei toimi hienosti avulla koodia.

Yleensä vahtikoira ajastin, jos käytössä ei ole nollattu PIC, koska sinun on käytettävä "CLRWDT" komento monta kertaa kesken koodi linjat varmista, että watchdog timer koskaan määrä on 255, jos se tapahtuu ja PIC on tullut koodi se ei pääse ulos, ja ei ole "CLRWDT"-komennon, vahtikoira ajastin nollautuu PIC varmasti.

Kiva päivä

HeiTässä on linkki EDN artikkelissa kuvataan WD ajastin

http://www.edn.com/article/CA621644.html?nid=2431&rid=1993869994Kaikki parhaat

Bobi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back