WCDMA

A

amitdegada

Guest
HI!

Olen kehitysmaiden WCDMA downlink vuonna FDD tilassa.

Haluaisin tietää,
onko se pakollinen toimittaa Määrittämätön Pilot Channel (CPICH), jos i on ensisijainen ja toissijainen synkronointi kanava toimi kunnolla?

Jos kyllä kukaan voi tietää, mikä bit pattern i pitäisi käyttää?Voinko käyttää mitä tahansa satunnainen bittinen malli?

Kyllä.Se on perusasetuksen muokkaamisella koodi on esitettävä MS kautta yhteisen ohjaajan kanava.Mutta koska se on simulaatio voit ohittaa sen.Lue 3GPP-standardin TS.25.213 v3.6.0

Toivoa, joka auttaa

Oletteko tarkoita sitä, että CPICH käytetään antamaan tietoja, jotka muokkaamisella koodinumero MS pitäisi käyttää descramble?

Jos i välittää kaikki ohjaajan bittinen "1", se on okei?koska haluan täydellinen koko downlink.

Ja oletan, jos i ohittaa tämän CPICH, se vaikuttaa ja vastaanottimen puolella suunnittelu?En ole suunnittelu vastaanotin vielä.

Toki voit joko lähettää 1 tai 0, koska lopussa sinulla olisi kartta nämä looginen arvot fyysisten arvojen / -1 (kartta millään tavalla haluat)

Nyt voit hypätä Pilot kanava koska simulaatio annat MS on muokkaamisella koodi.I dont luulet olisi rakentanut vastaanotin, joka pyrkii löytämään muokkaamisella koodi itse (oma malli on hyvin monimutkainen, kokeile tätä vain, kun sinulla on paljon aikaa)

Se, miten mies meidän yahoo ryhmä haluaa työskennellä WCDMA simulointiin, jos olet kiinnostunut sitten joko liittyä ryhmään telecom_research "tai annan teille hänen sähköpostiosoite yksityisen viestin, jotta voit ottaa yhteyttä häneen.I'm kinda varattu näinä päivinä ja kallistuksen varaa aloittaa selitetään alusta alkaen.

Myös, jos olet hyvä Simulink, meidän pitäisi aloittaa säikeen apua Simulink.Mitä sanot?Joskus jopa olen ottaa virheellisiä tuloksia.

Kiitos vastauksesta .....

i toimii teidän neuvoo.ystävällisesti antaa e-mail id sen henkilön, että te puhutte.Otan yhteyttä häneen.

Itse aloitin työni kanssa Simulink vain, mutta oletan, että Simulink ei ole hyvä väline kuin signaali omaisuuden muutoksia joskus kun menee yhdestä estää toisen lohkon ja on jonkin aikaa ongelma vastaavilla näytteenottotiheys.Thats miksi mieluummin Matlab koodausstandardien yli Simulink vaikka Simulink on hyvä reaaliaikaista toimintaa ..

En ole kovin paljon asiantuntemusta Simulink, mutta voimme aloittaa säikeen liittyvät Matlab koodausta.

Jotain on vialla My Yahoo, En voi kirjautua sisään, niin olen lähettänyt viestin, että te jäsen Zafi Shah, hän kutsuu sinut & antavat myös henkilön email id.Hän
tulee välittämään teille viestin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back