What do u tarkoittaa vapaan elektronin ja vapaa aukko?

Z

zahrein

Guest
Kuka tahansa voi vastata minulle?

Mitä u tarkoittaa vapaan elektronin ja vapaa aukko?

Vapaa elektroni osoittaa elektroneja läsnä Valenssivyö joita voidaan käyttää johtuminen.Reikä on ei-nykyinen Electron.Näin ollen se osoittaa ei-nykyinen elektroni Valenssivyö joita voidaan käyttää myös johtumalla.

Tämä sivusto auttaa

h ** p: / / www.tpub.com / electronics.htm

taring77

Vapaa elektroni olemassa johtuminen energia bändi, koska se ei missään muualla mennä.Valenssivyö on täynnä.Reikä olemassa Valenssivyö, koska ei ole tarpeeksi elektronit ryhtyä tilaa Valenssivyö.Koska elektronit liikkuvat Valenssivyö, reiät tuotetaan niiden vanavedessä.Tämä on reikä nykyiset ja se on vain Valenssivyö.
Last edited by Kevin Weddle on 25 heinäkuu 2004 21:10, muokattu 1 kertaa yhteensä

HiFi ..Oletko koskaan ollut Kiinalainen shakki .. Tiedät pelin.on muodoltaan tähti ja marmorikuulilla ..?Jos et ..hyvin, kun siirrät marmorit hyppäämällä toisella marmoria ..No jätät HOLE ..Jos et kiinnitä huomiota liikkuvien marmorin .. HOLE näyttää yksikkö itse. Kuin se on siirtymässä kapasiteettia.Sähköisessä maailmassa Atomic tikapuut. Ei liiku .. Tämä vastaa Kiinan shakkilaudalla.Elektronit liikkuvat vain .. Kiinan peli on sama, vain marmorien liikkua ..Vaan siksi kun atomi menettää elektronin. Vastaava se muuttuu .. se on vähemmän negatiivinen, joten myönteisemmin voit olettaa, että reikä jäljellä on myös particule on positiivinen ja halpaa suhteellisuusteoria ..Voit olettaa, että joko liikkuvat hiukkaset ovat elektroneja tai aukkoja ..sillä ei ole elektronin muutoksista vastaa atomin hyvin tarkasti maner.!..Vaikka nyt, ja olen SHURE että tiesit, että ainoa asia, liikkuminen on elektronin! ..
Mutta sokea henkilö ei tiedä ..jos hän yrittää etsiä reikä Kiinan shakkilaudalla kosketuksen.aina kun hän näkee reikään eri paikkaan.Hän olettaa, että reikä hyppäsi paikasta
Sanoin halvat Relativity!

hurraa

Kun puolijohde on innoissaan sitten elektroni hyppää alueelta toiselle tämän Electron kutsutaan vapaa elektroni on negatiivisesti latautunut ja koska magnetointi että elektronin tyhjä tila jää taakse alueella, josta tulee positiivisesti varautunut tähän kutsutaan vapaa aukko.molemmat voivat liikkua vapaasti omalla alueella

ei mitään käsitystä vapaan reiän. todellisuudessa reikä on ilman Valenssivyö electron.when elektroni saa energiaa enemmän kuin yhtye ero energian lähtee Valenssivyö ja menee johtuminen bändi, joten se jää reikä, joka on vain Koska elektronin.elektroni joka on vapaa joukkolainojen ja liikkuu vapaasti kutsutaan vapaan Electron.

elektroni kun katseli kuin yksi asia, joka voi liikkua missä tahansa materiaalista toiminnan kenttä on vapaa elektroni.

oletamme elektronin putoaisi reikään ja neutraloidaan itse.

terveisin,
amrith.s

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back