Wilkinson jakaja vähän taajuuksia

C

cindas9

Guest
Hi All,

Olen suunnittelemalla Wilkinson PWR jakaja varten taajuusalueella 30 MHz-6 GHz, on microstrip on Rogers 5880 Duroid.Ongelmana on, että Taajuusalueella 1 GHz-6GHz, suunnittelun näyttää mahdollista, varustamiseen hyvin kompakti koko, vaikka multisections on käytettävä.

Mutta alemmilla taajuuksilla (30 MHz), En voi yksinkertaisesti saada vaaditut eristäminen (20 dB) tai asianmukainen Input palata menetys (15 dB).Eeven vaikeampaa on kokoa, koska alhainen taaj, eripituisista microstrip on epärealistista.Ja se tulee vielä vaikeampi, jos i kokeilla useita osa-neljännes aallonpituuksilla.

Olen kuullut, että alemmilla taajuuksilla voimme suunnitella se käyttämällä ferriitin soi joka tallentaa koko ja antaa tuloksia.Mutta i Googled kaikki mallit, tekniikoita, ja yksinkertaisesti ei löydä mitään merkitystä.

Jos joku on jotain ideaa suunnittelussa useita osia Wilkinson käyttäen ferriitin renkaat alempia taajuuksia, ystävällisesti auttaa.

Kiitos jo etukäteen!

Sibu

Voit myös käyttää LC pi verkkojen jäljittelemiseen siirtojohdot.Ongelmana on se, että osa poikkeamat ovat 10% useimmissa osissa.

Kiitos Flautalent,

Luulin, että samat.SO ajattelu muita keinoja suunnitella sitä.

Olen juuri ollut muistia.Monta vuotta sitten luin kirjan HF Single Side Band laitteet.Mielestäni yksi kirjoittajien oli Collins Radio
Co Se oli useita LC ja muuntaja piirien tehdä jakoa ja muut linjasiirtona toimintoja.Ehkä jotkut muut hallituksen jäsen voi muistaa otsikon.

Hei Fellows,

sai nimen kirja käsittelee sitä.

Classis Teoksia Rf Engineering: Combiners, kytkimet, Transformers, ja magneettiset materiaalit

Kirjoittaja (t): Walker, John LB; Myer, Daniel P.; Raab, Frederick H.; Trask, Chris

Artech House

Tämä saattaa auttaa.

Tarvitse etsiä sitä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back