WireLoad mallit kussakin Physical Design Flow

H

hb_cancer

Guest
Hei,
Aikana PD virtaus (Magma), eri Wire kuormitus malleja liittyvät eri vaiheissa, kuten Constant, Manhattan, lopullinen.Voitko kertoa minulle, joka Wire Load malli liittyy jokaisessa vaiheessa.

WireLoadModel Stage

1.MAAILMANLAAJUISET
2.IDEAL
3.MANHATTAN
4.LopullKiitos!

hi hb_cancer,
En ole koskaan käytetty Magma virtaa, mutta olen wrking muilla työkaluilla melko pitkään, WHT en kuitenkaan ymmärrä, miksi emme edellytä wireload malleja diff vaiheessa me yleensä käyttää synteesissä, ja tapansa myöhemmin, voi u kehittyneempää ur kysymys

Hi raju3295,
Minulla oli tämän kyselyn, koska kun odotan sen ajoitus kertomuksia eri vaiheissa suunnittelusta kuten Ajoitus Optimization (FixTime), Cell Sijoituksen (FixCell) tai kuljetus (FixWire) "lanka kuorma-malli" Nämä kertomukset ovat erilaisia, vaikka Emme ole nimenomaisesti minkä mallin valita työkalun.Voitko kertoa minulle, mikä on sopiva lanka kuorma mallin eri vaiheissa virtaus (backend) ...Thanks ...

HiFi Hb_cancer / Raju,

Kyllä, PD työkaluja käyttää eri lanka kuorma malleja eri vaiheissa.Koska toimeenpanovaiheita, koska emme voi käyttää sign-off-työkaluja louhintaan, koska Kesto (Tai sitten ei voi vaatia, että tarkkuus), ja lisäksi meillä ei ole täydellisiä reititys tiedot.Niin fyysisen suunnittelun työkaluja käytetään eri lanka kuorma malleja mallin parasitics.

Miksi on eri wireload malleja eri vaiheissa?
Kuten voimme jatkaa kulkua vaikka meillä on oltava tarkat lanka mallia mahdollisimman lähellä allekirjoittaa off-työkalu, niin että me T näe mitään yllättävää tuloksia ei STA kanssa sign-off tools (StarRC-XT Toimiala sign-off parasitics uute työkalu, PrimeTime / PrimeTimeSI Toimiala sign-off STA työkalu).

Sitten tulevat hb_cancer kysymykseen,

WireLoadModel Stage
1.Ennallaan tai vapaa lanka kuorman mallia aikana fix-aika vaiheessa
2.Global Wire kuorma mallia aikana fix-cell/fix-wire vaiheessa (Koska ensimmäinen maailmanlaajuinen reititys on tehty fix-solujen vaiheessa ja jälleen fix-wire vaihe)
3.Manhattan-aikana CTS / osittainen klo Fix-wire vaiheessa (en ole varma)
4.FINAL kun tieto reititys tapahtuu eli lopussa Fix-wire vaihe.

Toivottavasti tämä auttaa.

Terveisin.

hi hb_cancer / arjun
Yleensä CDN / SNP välineitä tehdä karkea virual / oikeudenkäyntiä reititys arvioida etäisyyttä ja siten laskee RC-arvoja ja että tämä ei ole signoff, vaan on joidenkin arvioiden, nämä välineet tekevät tämän karkea reititys-arvio.
Minulla oli vahva aavistus lanka kuorma malleja, on niitä käytetään, jos kyseessä ei ole asetettu, ja näistä taulukoista riippuen koosta siru ja FANOUT,, välineitä CAL RC arvoja ....Korjaa, jos olen menossa väärään noin jos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back