Xilinx EDK 6,1 Bugs

J

jjljajp

Guest
Hei, Anybody on kokemusta Xilinx EDK 6.1.On olemassa paljon vikoja.Se ei ole helppoa aloittaa esimerkin.Ei ole nopeus luokan valinta Spartan IIE 600.Kun sysnthesis se antaa virhe 1.Ei ole mitään keinoa saada selville, mitä voisi olla virhe.

With Regards,
NJ

Oletko sovelletaan SP1 ja SP2?.Sinun olisi pitänyt sai EDK 6.2 päivityksen CD nyt, mutta on tietoinen se edellyttää Ise 6.2

GIT

Kyllä.Tein hakea kaikki Service Pack-paketit.Mitä järkeä gerting enemmän ja enemmän uusia versioita, jos nykyiset versiot eivät toimi?.Kukaan ei voi päivittää uuteen versioon kovin usein jopa uudempi versio on ilmainen.En vain halua yrittää kaikin versio vain tietää, jos ne on bugeja.

NJ

Kuulostaa siltä et ole yrittää saada se toimimaan.Tarkoituksena Päivitys 6.2 johtuu siitä, lisäksi uusia ominaisuuksia, se korjaa monia bugeja.Mitä vikoja Häiritset olet?.Minulla ei ole ongelmia, 6.1SP2 tai 6.2

GIT

Kiitos vastauksesta.I am using Dev.Kitin Memc kanssa Spartan IIE kanssa
600000 portit deivce.Olen vain yrittänyt koota demokatalogi ohjelma Memec esimerkkejä.Minulla on virhe tehdä :***[ täytäntöönpano / system.ngc]
Virhe 1.Voisin kuitenkin kääntää, jos saan valita laitteen
300000 portit.Nopeuden grade alasvetovalikosta valikon 600 laite on tyhjä.Voitteko auttaa minua, mikä voisi olla ongelma?

With Regards,
NJ

Muistan saada hyvin samankaltainen virhe (ehkä jopa sama) kanssa EDK 3.1.En voinut selvittää, mikä ongelma oli niin olen asentanut Ise EDK n toiseen tietokoneeseen ja se toimi ilman ongelmia.I'd Ehdotan, kokeile samaa asiaa ja katsoa, mitä tapahtuu.

- Jayson

raylay wrote:

I seurata EDK6.1 tutor.when i tuottaa netlist, virhe tullut ulos,

-------------------------------------------------- --------------(Console Kirjaudu)

Hankkeen Opened.

Command bash-c "cd / xygdrive/e/temp/XilinxReferenceSystems/plb_ssp3_v1_00_a /; make-f system.make netlist; poistua;" Started ...

Luoda järjestelmä netlist laitteistotunnistukseen eritelmä ..

platgen-p xc2vp7fg456-6-lang VHDL-st xst system.mhs

Release 6.1i - platgen EDK_G.12

Copyright (c) 1995-2003 Xilinx, Inc. Kaikki oikeudet pidätetään.VIRHE: MDT - Virheellinen Tavoitenopeus "-6"
VIRHE: MDT - platgen epäonnistui, virheitä!Done.
Merkki: *** [täytäntöönpanoon / system.ngc] Virhe 2
Valmis.-------------------------------------------------- -----------------------

mutta en voinut muuttaa Tavoitenopeus vaihtoehto!Kiitos neuvoa!

Uninstall Ise & EDK.Delete (Poista) hakemistot.Re-install Ise & EDK.Ongelma on ratkaistu.

NJ

jjljajp wrote:

Uninstall Ise & EDK.
Delete (Poista) hakemistot.
Re-install Ise & EDK.
Ongelma on ratkaistu.NJ

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back