Xilinx Ise 5.1 ASENNUS ongelma WIN2000

S

shawndaking

Guest
Juuri kuullut, että Ise 5,1 ON ONGELMIA WIN2000.

Olen käynyt ilmi, että joka
10. TIETOKONE ON Shawn "BLUE Screens" ON Xilinx Ise 5.1 ASENNUS.

TIETOTEKNISET jälkeen sen on saatava REINSTALL (Format), mutta siitä ei ole apua SOVELTUVUUS Ise TUOTE.

Se näyttää olevan KOSKA ERÄÄT Yhteensopimattomuus USB2 KULJETTAJIEN!?

asennettu ise5.1 on win2000 italia ja englanti, mutta koskaan tätä ongelmaa.
ettekö käytä mitään Service Pack?

Olen asentanut Xilinx 5,1 Win2000 ja XP Professional, ilman ongelmia.
PC on DELL kanssa Port USB1.1 ja USB2.0

Voi tapahtua, jos sinulla on USB-laite kytketty asennuksen aikana, mutta vain, jos haluat asentaa ajurit ohjelmoija.Se tapahtui minulle, mutta sen jälkeen uudelleenkäynnistys ja jonkin verran työtä poistaa ajurit oli OK.Kiinnitettävä huomiota, jos olet Win2K-SP3 asennettuna.

Hei

Ennen lähettämistä kpl ** id post kokeilla etsiä, se on uskomatonta, mitä voi löytää sieltä.

Lue tämä:http://www.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php?t=30115

Bart

on tämä ongelma on korjattu Xilinx 5.1 Service Pack 3?

Tahiti

Hei,

Voiko joku kertoa minulle, jos Xilinx Ise 5,1 työskentelee alle Win98?Olen asentanut Ise 5,1 minun PC, mutta se ei toimi.

terveisin,
cdcll

Hei!

N: o Ise 5.1 ei ole compatibile kanssa W98, ongelma on ikkunoiden FAT järjestelmään.Tarvitset W2000 tai XP

Bart

Hyvä Bartart,

Kiitos vastauksesta, nyt olen asentanut Windows XP: n minun PC ja Ise 5,1 toiminnot OK.Kiitos!

cdcll

Hi:

I suuria vaikeuksia asentaa Ise 4.2i/5.1i ja viettänyt paljon
aika ratkaista ongelmat.Toivon, että kokemukset eivät auttaa niitä, jotka haluavat
oppia Xilinx Ise 4.2i/5.1i mutta eivät asenna se.

Tuetut OS foorumi on:
Ise 4.2i - ja ikkuna 98/NT/2000
Ise 5.1i - Windows 2000/XP
Xilinx ei takaa "hylätyistä alusta" vaikka Ise xx voidaan asentaa.
Esimerkiksi Ise 4.2i voidaan asentaa Windows XP: ssä, mutta ei välttämättä toimi oikein.
Xilinx ei korjaa mitään vikoja löytynyt tästä yhdistelmästä.

Tässä on jotain, joka kaataa tietokoneen käynnistyksen yhteydessä:

(1) Ise 4.2i vs. Windows 2000 Service Pack 3:
(syyt "STOP 50" sininen ruutu virhe käynnistettäessä)

Tiedostoa "windrvr.sys" ei ole yhteensopiva Windows 2000 SP3.
Sinun on korvattava tämä kuljettaja, jolla on päivitetty versio 5.05b (julkaistu 8/12/02).
(Katso Xilinx vastaus kirjaa # 15380)

(2) Ise 4.2i tai 5.1i vs. Windows 2000/XP USB 2.0 Kuljettaja:
(syyt "STOP ... K_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED" sininen ruutu virhe käynnistettäessä)

The Xilinx USB-ohjain on MultiLINX kaapeli ristiriitoja joidenkin USB 2.0
piirisarjan ohjain Windows 2000/XP.Tämä ongelma ei ole vahvistettu Ise 4.2/5.1 SP3.
Sinun täytyy päivittää MultiLINX kaapeli kuljettaja tai ei ole halunnut asentaa sen.
(Katso Xilinx vastaus kirjaa # 14782)

Kaikkia ongelmia ja ratkaisuja löytyy Xilinx:
n Internet-sivut: h ** p: / / support.xilinx.com /

Lisäksi sain ongelma tallennettu kokoonpano tiedoston vaikutuksia.
Jos tallennan määritysistunnon ja avaa se seuraavan kerran, se on aina antaa virheilmoituksen ja bit stream lastaus on hävinnyt asian, kuitenkin lastata bit stream on kunnossa, jos avaan bittinen virta ja valitse lataus menetelmä vaihe vaiheelta.

Se tapahtuu 5.1.03i, mutta ei 4.2

ntxp.

Olen asentanut 5.1 eikä sininen näyttö.Minun ongelmani on, että nyt kun painan internet explorer-painiketta näytön samanlaisia säiliön ilmaantuu ja häviää ja en voi suorittaa Internet Explorerissa.Ainoa tapa olen löytänyt on kirjoittaa Internet-osoitteen suoraan doc.Resurssienhallinta ja paina return.Jokainen tietää, miten voit ratkaista tämän?En halua asentaa uudelleen Windows 2000 jne.

kiitos paljon,

mimoto

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back