Xilinx Lataa kaapeli

S

sysop104

Guest
Hei,
Minulla on joitakin Xilinx XCR3064s että haluan ohjelma.Olen jo tiedostot.Kuitenkin se on ollut mahdollista ladata niitä mikrosirulle.I am using WebPACK 6.2i SP1 ohjelmisto saatavilla Xilinx:
n verkkosivuilla.Olen erityisen hyödyntää vaikutusten ohjelmoija (joka sisältyy sisällä WebPACK).Laitteista näkökulmasta olen käyttäen rinnakkain ladata kaapeli löytyy täältä (Kaavio)
http://www.edaboard.com/viewtopic.phpt=53747&highlight=paralell kaapeli iv
eli niin kutsutun "rinnakkaiskaapelia III".Mutta tämän pitäisi olla aivan OK ohjelmasuunnittelun collrunner perhe-oikeus?
Epätoivoisten olen rakentaa kaapelin
n hallituksen kaksi erillistä virtalähteet (yhteisiä kentällä kaapeli).Yksi on 5V (kautta 78L05 sääntelijä) tuottavan kaksi MM74HC125s on rinnakkain III kaapelilla.Toinen on 3.3V tarjonta, (KF33BD sääntelyjärjestelmä), ja syöttää suoraan VCC nastainen on XCR laite (kuten nämä XCRs hyväksyä vain 3.3V).
Kysymykseni on: Jos meillä on vain yksi näistä hemmetin laitteet (sanoa PLCC nastainen paketti) ei ole asennettu mitään aluksella tai missä tahansa muualla, mutta vain paljain siru ja meidän juote jotkut kaapelit sen lataus kaapeli seuraavasti:
Liitä TDI, TDO, TCK, TMS
Kaikki VCCs laitteen on 3.3.V teho
Kaikki GNDs on laitteen yhteistä edellä mainituista 3.3V tehosta ja lataus kaapelia.

Onko mahdollista, kuten että käyttää ohjelmoija (esim. vaikutus WebPACK) ja lataa koodi tämän laitteen?

Jostain syystä vaikutus ohjelmoija on webPACK6.2 havaitsee Paralllel kaapeli III (että olen rakentaa), mutta kun olen oikeassa napsauttamalla ja kysyä vaikutusten havaitsemiseksi ketjun (jotta se olisi normaalisti tunnista ainoa Xilinx XCR laite), se tuottaa "liiketoimi tila"-viestin, että on monia!* tuntematon * laitteiden havaittu etc ...Ja pohjimmiltaan menee joka silmukkaselaimessa ikuisesti havaitsemaan kaikkia näitä tuntemattomia laitteita.Tai ...jos voin lisätä manuaalisesti laitteeseen ja sitten sanoa "Pyyhi" vaikutus ohjelmoija ei tunnista mitään (Virhe Impact 1208).

Kuka tahansa voi auttaa tässä asiassa?Knows whats väärin?Kaikki hyvät Kaavio on lataa-kaapeli (ei ole valmis / commersial kaapeli), joka toimii ilman ongelmia, Xilinx XCRs?

BR

hi ystäväni
Minulla on tässä ongelma.
i rakentaa JTAG / Parrallel kaapeli kaavamaisen joka Xilinx suositella (vr.2), mutta monet UKNOWN laite on havaittu, kun käynnissä vaikutuksia.
mikä on ongelma?
kukaan voi jakaa liittyvät PCB ja laskut materiaalin? jos joku tehdä kaapelilla.
BTW: Jos arvo komponentti kaapeli-aluksella, minun on borad komponentin arvo hieman vaihtelevat aluksella komponentti Xilinx suositella. Ole ongelma? (Koska 4 esimerkki 4.1K ohm ei ole kiinteä arvo)
gracias

Hei,

Vaikutusten ohjelmisto toimii hyvin Xilinx rinnakkaiskaapelia IV.Koskaan löydä mitään kaavamaisen annetun net.

papyaki wrote:

Hei,Vaikutusten ohjelmisto toimii hyvin Xilinx rinnakkaiskaapelia IV.
Koskaan löydä mitään kaavamaisen annetun net.

lataus kaapeli Sch.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Minulla oli samanlainen ongelma, kun oli minun WebPack 6.2i nyt ensimmäistä kertaa.
Minulla oli kaapeli, joka työskenteli ennen joidenkin vanhempien ohjelmisto.patch available from Xilinx, my problems disappeared.

Kun olen patched minun WebPack kanssa 6_2_03i_pc.exe
korjaustiedosto saatavilla Xilinx, minun ongelmat katosivat.Oletko kokeillut tämän korjaustiedoston vielä?

/ yego

meillä on ollut tämä ongelma on 3.3V XC95144 laitteet, luulen, että HCMOS pelimerkkejä, kun powered by 5V ei toimi 3.3V oikein, meillä korvasi ne LS sirut ja olemme sen toimimaan nyt.

hei
Minulla on joitakin ongelmia minun Xilinx rinnakkaiskaapelia IV
se toimii hyvin voitti Windows 2000-käyttöjärjestelmän ....
mutta nyt se
doesnt toimi enää ....
vuonna normale operaation asemasta johti on asetettu meripihkanväriseen jos ei Vref pin on kytketty, ja vihreä kun Vref kytkettynä.Nyt tila johti on aina vihreä, vaikka ei Vref yhteydessä, ja se
doesnt kytkeä enää sen Jtag ketju .....
ei kukaan tiedä, mitä voisi tapahtua?
ja jos on olemassa jokin ratkaisu tähän ongelmaan?
Täytyykö minun ostaa uusi ohjelmoija?
Kiitos, että autat

John

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back