[XST] Local kellon sijaan Global kellon

R

raka200

Guest
Hei kaikki,

Olen työskennellyt hankkeen Spartan-3A DSP ja olen käyttämällä ISE 10.1.03.
Minulla on kello, joka ajaa siirtymistä rekisteristä ja laskuri.
En halua käyttää BUFG tämän kellon, vaikka minulla on ylimääräistä BUFGs ...
(Itse asiassa panos lähtökohta kello on kaukana BUFGs, ja se vei paljon aikaa siirtyä panos aluskalvoa BUFG ...)
Valitettavasti mapper ja toisto käyttöön tämän kellon osaksi BUFG ...
Tietääkö kukaan, jos on erityinen velvoite, että minun täytyy käyttää tai olla käyttämättä UCF?

En rajoitus minun kellon kanssa määräajan rajoitus.Onko se voimassa sijoittamista kellon osaksi BUFG?

Kiitos!

raka200 kirjoitti:

Hei kaikki,Olen työskennellyt hankkeen Spartan-3A DSP ja olen käyttämällä ISE 10.1.03.

Minulla on kello, joka ajaa siirtymistä rekisteristä ja laskuri.

En halua käyttää BUFG tämän kellon, vaikka minulla on ylimääräistä BUFGs ...

(Itse asiassa panos lähtökohta kello on kaukana BUFGs, ja se vei paljon aikaa siirtyä panos aluskalvoa BUFG ...)

Valitettavasti mapper ja toisto käyttöön tämän kellon osaksi BUFG ...

Tietääkö kukaan, jos on erityinen velvoite, että minun täytyy käyttää tai olla käyttämättä UCF?En rajoitus minun kellon kanssa määräajan rajoitus.
Onko se voimassa sijoittamista kellon osaksi BUFG?Kiitos!

Kiitos vastauksesta.

En vieläkään halua käyttää BUFG: Kello input pin ei ole omistettu kelloa pin.Se on fyysisesti kaukana BUFGs, ja reitin välinen viive 2 paikoissa on liian tärkeää minulle soveltamisesta (Minun täytyy reagoida kellon särmää 10ns, ja on 5ns reitin välisen viiveen tulo astella ja BUFG) .En voi muuttaa PCB, vaikka se on paras ratkaisu.

Lisäksi tämän kellon älä aja paljon FF (<40), ja uskon, että voisin käyttää tätä kellon paikallisen kellon, toisto / reititin voi selvitä siitä.

Kuitenkin Placer / reititin vielä tänä kellon BUFG, vaikka en ole instanciate BUFG alkeellinen.Haluaisin tietää, miten voisin voimaan toisto ei käytä BUFG.
Voi se on tullut kellon rajoitteen kauteen verrattuna UCF.

Hei kaikki,

Minulla on ratkaisu Xilinx tukea:
Minulla laittaa
Koodi:eek:minaisuus buffer_type: string;

ominaisuus buffer_type of signal_name: signaali on "none";

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back