Yahooooo

T

techie

Guest
Olin ollut hakevat apua 802,11 WLAN linkkejä muutaman aiheista viime aikoina.Tämä ei ollut minun alalla edun mutta vaatimus johti minun tehdä linkkiä ja kotona hautua noin antennit samoin.Jossa on paljon apua te, Pingy, Flatulent ja muut, olen vihdoin onnistunut saamaan yhteys työskentelee pari DWL-900AP radioita, 1 kierrerihlaus antennin ja 1 parabolinen heijastin.

Kiitos paljon kaikesta avusta.Olin menettänyt ilman sitä.

rgds

techie

Hi techie,

Congrats!teidän Suoritettu voit antaa minulle & muun lukijoille, tiedot kaikkien laitteiden ja tekniikoiden jota käytit tästä saavutuksesta.Br.

Mielestäni olet hieman myöhässä tähän tehtävään (Se oli tarkalleen 4 vuotta sitten).Asiat ovat muuttuneet, ja laite on nyt helppoa ja halpaa.Itse olen päivittänyt yhteys paremmin käyttövalmiiden antenneja.Mutta jos vielä joitakin neuvoja, voit pyytää minua erityisesti, mikä osa tarvitset.

Hi techie,

Thanx vastauksen, voit antaa minulle koko scanario ja yksityiskohdat laitteiden käytät nyt.

Br.

Käytin DWL-900AP radioiden kanssa home-made parabolinen heijastimet.The parabolinen heijastimet myöhemmin muutettu käyttövalmiiden 36db parabolinen antenneja.I dont muistaa tuotemerkillä mutta on satoja näistä saatavilla verkossa.Mitä muuta haluat tietää.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back