yhteensopivuuden SAW Suodata erittelylaskenta I / O

C

crenyen

Guest
Minulla on vaikeuksia vastaa 380MHz SAW Suodata 100 ohm tasapainoisen impedanssi.Piiri on liitteenä.
Voiko kukaan tiedä, miten hyvin tehdä I / O-hakua.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Mikä Lähtöimpedanssi on siru ja mitä myös impedanssi

khouly

I / O-ero impedanssi piirisarja on 50 ohmia.Kun I / O tasapainoinen impedanssi näki suodatin on 100 ohmia.

Katsokaa pdf-tiedoston ..
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Suosituimmat 100ohm voisi olla todellinen impedanssi arvo SAW.Se voisi olla vastus paralled ja IC.

Voit paremmin mitata impedanssi verkkokaapelilla analysaattori ennen ei mitään vastaavia toimia.Lähtöportti on ladattu oikein.

Kuinka mitata ero impedanssi oikein on toinen ongelma.Kalibrointi liitäntäkaapeli on tärkeää.Tai saat väärän tuloksen, joka poikkeaa paljon ADS teoreettinen simulointi.

Differential haku on herkkä PCB layout ja loistaudit osien ja sitä on vaikea saada hyvää CAD simulointi löytää arvot vastaavat.
Poista IC alkaen PCB ja paikasta kaksi pientä baluns sen terminaaleissa.Solder ohut 50 ohmin kaapelit baluns ja virittää piirin avulla Network Analyzer.
SAW Jos suodattimet ovat herkkiä myös ulkoasu.Tarkista valmistajan suositus paras maadoitus ja VIAS Sijoitus terminaalista.Jos asettelu SAW on huono et voi korjata se leikkii vastaavia osia.

Yrittää liittää kaksi baluns klo SAW-suodatin I / O-portti minun PCB ei ole helppoa.
Ajatuksenani on, että muutan tämän 4 porttia SAW-suodatin 2 satamaan SAW suodattimen maadoitus toiset kaksi porttia voin yhdistää sitä aivan yhteistä kahden sataman piiri verkko analysaattorin.
Tämä toimii?

crenyen kirjoitti:

Yrittää liittää kaksi baluns klo SAW-suodatin I / O-portti minun PCB ei ole helppoa.

Ajatuksenani on, että muutan tämän 4 porttia SAW-suodatin 2 satamaan SAW suodattimen maadoitus toiset kaksi porttia voin yhdistää sitä aivan yhteistä kahden sataman piiri verkko analysaattorin.

Tämä toimii?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back