yhtenäisyyden saada vahvistimen lähtö suurempi panos?

J

jiesteve

Guest
Joissakin kulmissa minun DC simulaation yhtenäisyyden voiton vahvistin, olen joskus tuotos on suurempi kuin panos.Luulin, että tuotanto voi koskaan olla korkeampi, sillä DC voitto on T0 = Av / (Av 1), joka on aina pienempi kuin 1 ....Miksi näin?

kanisteri u post ur simulointi tuotannon ja piirien ....Toivon, että tämä saattaa johtua feedthrough tai kytkimen muista osa piirin ...

Sinun täytyy liittää kaavamaisen te vahvistimen ja testipenkissä.todennäköisesti vahvistin ei ole vakaa

Seuraavassa on ruutukaappauksia sekä piiri-ja DC-toimintapisteessä.Se on vain nykyisen peili OTA ajo NMOS muodostaa jännitteen säädin.Tulo (INP) on 800mV
ja lähtö on 802mV (INN).

Sen ei kytkimen, koska se DC sim.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Olette noninverting vahvistimeen DC voitto
(Rf / Rg 1).Todennäköisesti sarjan vastus lähteen seuraajan = 1/gm - RF.Ja lisää suurta resistenssi perusteella, että ei ole osoitettu (tai todellisessa maailmassa Rg on rajallinen).Tämän vuoksi sinun on saada lisää sitten 1

Jos O / P on suurempi kuin tulo DC tasolla vain, se on järjestelmällisesti korvata, koska nykyisen peili ristiriidan.

Kiitoksia kaikille.Olen vakuuttunut siitä itselleni, että se on järjestelmällisesti korvata.

Kiitos!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back