yhteys sarjaportin CPLD

Y

yasin

Guest
Hei, tiedän että 8051 (mikrokontrolleri) on UART (Universal Asynchronous Receiver / Transmitter) itse, mutta CPLDs ole sitä. Nyt minun pitäisi käyttää alkaen UART piiri yhteys sarjaportin CPLD? (Kyllä tai ei) Jos kyllä, mitä tyyppi siru? ja jos se käyttää sitten tai jälkeen MAX232? Jos ei, on vuorovaikutuksessa IC välillä sarjaportin & CPLD vain MAX232? Ota käyttöön minulle mallin siitä yhteys sarjaportin FPGA / CPLD. Kiitos paljon

Hei, u tarvitse olla MAX232 on ur Hallitus kiinnittää UART toteutetaan UR CPLD. Terveisin Lalit

Hei sinun täytyy olla MAX232 tai vastaavia muuntaa logiikka tasoja RS232 LVTTL / LVCMOS ............. mutta sinun on myös kirjoittaa UART TX, UART RX koodit VHDL toteuttaa oman UART vuonna CPLD ........ onnea. bmwman. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 32 sekunnin: [/color] [/size] hi sinun täytyy olla MAX232 tai vastaavia muuntaa logiikka tasoja RS232 LVTTL / LVCMOS ........ ..... mutta sinun on myös kirjoittaa UART TX, UART RX koodit VHDL toteuttaa oman UART vuonna CPLD ........ onnea. bmwman.

Et tarvitse olla MAX232 siru kytkeä 8051 ja CPLD. Harva ajattelee mielestäni sinun täytyy harkita: 1. Varmista CPLD ja 8051 ovat molemmat 3.3V tai 5V laitteille. 2. Tarkista Xilinx verkkosivuilla appnotes liittyvät sarjaportin implimentations Hyvä puute

Juuri lisättävää. MAX232 luo jännitteet-10V +10 V ja tuhoaa joko 8051 tai CPLD. +-10V puolella on vain kytketty tietokoneeseen. Tarkista, onko mikro / CPLD on 5V suvaitsevainen. Jos ei sinun tarvitse rajoittaa 5V Tx rivi (jos sellainen on läsnä välillä 8051 ja CPLD. 3.3V Tx linja voidaan kytkeä suoraan 5V Rx tulo ilman muutoksia. 5V Tx linja on hieman mutkikkaampi . Jotkut CPLDs ei voi ottaa 5V siitä sisääntuloliitin mutta silti OK 4.2V. Laitteissa kuten nämä voit lähettää signaalin kautta 160 ohmin vastus ja solmio ulostulo (kun vastus) ja 1N4148 diodi 3.3V ( Anodi on vastus, katodi on 3.3V). Jos tätä ei voida tehdä niin katsele jännite jakaja tai vaihtaa ulkoiseen transistori kaatamaan 3.3V klo sisääntuloliitin. Victor http://www.zerksus. com

Hei kaikki, toinen puoli minun UART ohjain on aluksella RS232 traceiver, tulee toisella puolella UART ohjain on ehdottomasti prosessori tai DMA. En voi käyttää toisella puolella (sanotaan vaikka rinnan 8bits) 8bits tallentaa suoraan eri rekistereistä minun suunnittelun FPGA.These rekistereistä päivittyy vain nollata.

Jos voltin tason välillä CPLD ja 8051 ovat yhteensopivia, voit liittää kaksi laitetta yhteen suoraan. MAX232 on vain voltin tasonsäätimen siru tavata TIA/EIA-232 standardin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back