Yksinkertainen Äänenvoimakkuuden säätö

B

brocher

Guest
Olen juoksi yksinkertaisen 3.5mm liitin television omassa asuntovaunussa kaksi kaiutinta laipion yläpuolella oleskelualue, lopettaa harmittaa muille asuntovaunut ympärillämme. Tämä tulpat sisään kuulokeliitännän ja television siten ohjataan kuulokkeiden äänenvoimakkuutta television. Tämä on alkanut annnoy minulle säätää tätä minun täytyy päästä alivalikkoon hallita sitä, mikä ei ole kätevimpiä. Katse asetetaan kuulokkeiden äänenvoimakkuus lähelle max-TV ja hallita sitä laipion yksinkertainen pyörivä ohjaus. Mikä olisi parhaat tähän?

Osta halpa valmista stereo amp ebaysta sen mukana tilavuus cntrl ja jopa kauko cntrl tai pulg sen autoradion yleensä on aux sisääntulo.

Helpoin tapa on leikata johto liittimeen, terä menee television johto ulkopuolella yhteystiedot 10 ohmin potetiometer, joiden keskellä yhteystiedot menossa ja että kaiuttimien. Todellinen ongelma on, että jos kaksi kaiutinta (ja TV!) On stereo, niin tarvitaan kaksi potentiometrit toimivat yhteisen karan. Ei kovin yleinen kohde. Vilpitön

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back