Yksinkertainen kysymys

S

suhas_shiv

Guest
Minulla on yksinkertainen kysymys.Miten voit muuntaa MHz Mbps?
Sano esimerkiksi olen LVDS vastaanotin toimivat 400Mbps, joten on toimivat taajuudella 400 MHz ja 200 MHz?Vuoksi pyydän, että jonkin yrityksen tuotteet määrittää työskentelee usein kuin 200MHz kun siirtonopeus on 400Mbps.Olen hieman hämmentynyt.

kiitos

Quote:

(X bits * Y MHz) / 8 = Z Mbps...Jos oletetaan, että on 8 bittiä ja tavun:

(megabittiä sekunnissa) / 8 = megatavua sekunnissaNäyttää siltä, että teidän numerot eivät tule ulos oikein, koska eri väylille on eri määrä bittiä / tavu.
Jotkut ovat 8 bittiä / tavu joten voisitte jakaa 8, toiset ovat 10 tai 11 bittiä per tavu.Myös pidettävä mielessä, että perus-2 on 1024 bittiä on Kilobitti, kun taas Base 10 on 1000 bittiä on Kilobitti.
Uskon, että modeemi käyttää metristä Base 10.

Mielestäni megabittiä sekunnissa on Mbps ja Mt / s on Mbps.

jokaisella kierroksella on kaksi piikkiä.Jos positiivinen huippu edustaa taso 1.ja negatiivinen huippu edustaa taso 0.
jälkeen bittien määrä on kaksinkertainen kuin kaistanleveys kanavan

Huomioon se noin baseband siirto - ei mukauttaminen, se riippuu koodausta.Lisää exaclty, se riippuu aika lyhimmän signaalin elementti.Tiedot on satunnainen, se on kaistanleveys, ei yhden taajuuden.

Jos NRZ koodaus on työssä, ja bittivirta X bps, signaalin spektri on suurimmillaan X / 2 Hz.Spektrinen energia ocupy teoreettisen rajaton - mutta käytännössä rajoitettu kaistanleveys, koska tiedot on satunnainen.
Manchester / Biphase koodaus, bittivirta X bps, signaalin spektri on suurimmillaan X Hz.
On monitasoinen koodausta (harvoin käytetty, muna. Fast Ethernet), merkittävät taajuuksien osuus voi olla pienempi kuin X / 2 Hz, koska useilla tasoilla on kasvanut 2 up.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back