yksinkertainen Transistor base bias kysymys

B

billion_boi

Guest
hello, ive juuri alkanut oppia transistorit
ja
olen ottaa käsitteellinen ongelma on hyvin yksinkertainen piiri,
tukiasema puolueellisuudesta.

Perustuu piiri piirustus ive liitteenä .. Oma oppikirjassa sanotaan, että I (b) = V (RB) / R (b)
mutta mitä hämmentää minua, ajattelin, että meidän pitäisi soveltaa nykyisiä jakaja
sääntö löytää I (b) ... ajattelin laskettaessa nykyisen ohmia oikeuden vain aplies sarjavalmisteiden sivuliikkeitä ..

Voivatko jotkut selventää, miksi olen väärässä?
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Niedawno media poinformowały o sklepie internetowym Euro-24.com.pl, który inkasuje pieniądze, ale nie realizuje zamówień. W serwisie Opineo.pl klienci publikowali pełne emocji wpisy, prześcigając się w ostrzeżeniach przed zakupami w tym sklepie. Sprawą zajęła się policja, ale strona internetowa Euro-24.com.pl wciąż jest aktywna.

Read more...

En ole aivan varma missä olet juutu, mutta ohmin laki on V = IR niin I = V / R

Jos tiedät, V ja tietää R voit aina laskea I. Sillä ei ole väliä, miten vastus-verkosto on perustettu, jos onko vastukset ovat sarjaan tai rinnakkain tai mitä tahansa, jos tiedät, että jännite yli vastus ja vastus arvo Laskettaessa I on yhtä helppoa kuin voi olla.

Sinun tapauksessasi VRB = VCC - VBE siten I = (VCC - VBE) / RB

wow ... i dont mitä ajattelin ... joidenkin typerä syy i
didnt usko ohmia lain aplied rinnakkain braches ... i on ollut geting tarpeeksi nukkua
haff99 kiitos paljon vastauksesta .. i apreciate se, u säästää minut wasitng paljon aikaa ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back