Yläsävel ultramatalia vaihekohina Crystal Oscillator

C

cbsirio

Guest
Hei kaikki,
Olin etsivät erittäin alhainen vaihekohina yläsävel Crystal Oscillator 150 MHz -150 dBc @ 10kHz tai vinkkejä tämän tavoitteen saavuttamiseksi.

Olen tehnyt useita testejä eri piirien olen löytänyt Internet ja useita kirjoja, mutta kukaan saavuttaa oma tavoite-150dBc @ 10 kHz ...
Olen käyttänyt useita huomio, kuten rajoittamalla rf koko kela ja IC toteutettava tuotanto ja puskurin etäisyydellä transistori, tai käyttämällä JFET (U310) ...

Olen käyttänyt akun teho piiri, jotta huonosta asetuksen, mutta tuloksetta.

Vain Circuit Olen huomannut, jotka lupaavat tämä tavoite on piirin käytetään Rohde-Schwartz löytyy viesti edaboard jäsen (sorry, en muista nimeä) sivulla 18 (tiedostosta aion liittää) Näyttää "Teoreettinen", mutta se voisi olla hyvä lähtökohta ...

Voiko kukaan auttaa minua?

Sirio.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Yksi yleinen keino on seurata oskillaattori, jonka Crystal suodatin.Käytä Crystal aivan yksi oskillaattori.Monet vanhemmat vastaanotin kirjoja noin 1930 tai 1940 on virtapiirin yksi kristalli suodatinta käytetään morseaakkoset vastaanoton.Pohjimmiltaan se on keskustassa hyödyntää muuntajan kanssa kristallin yhden vuoden ja nulling kondensaattorin toisessa päässä sekä kytketty yhteisiin tuotos kohta.

Hi Flatulent!

Voitko tarkistaa kaavioita arttached täältä?On mitä ehdotatte tehdä?

En ole kovin perehtynyt tähän suodattimet!

Kiitos paljon!

Sirio.

Sinulla on yleinen ajatus.Kondensaattori olisi muuttuja nolla pois Crystal haltijan kapasitanssi.Sitten ehkä enemmän osia vetää Crystal taajuus vähän saada huipentuu signaalin.

Kokeile mitata piiri verkon analysaattoria check it out.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back