yleinen checbychev kytkin matriisin synteesi Matlabilla

M

Maitreyee

Guest
Olen kiinnostunut yleensä Tshebyshevin suodatin kytkin matriisin synteesiä käyttäen Matrlab. Jos joku on työtä Matlab-koodi tämä on suuri apu. Kiitos etukäteen

Matrix kierto eri topologia yhdistettynä resonaattorit on olen parhaillaan katsot. Erityisesti 1999 R Cameronin kuuluisasta paperin General Tshebyshevin kytkin matriisin synteesin, mutta ei saada oikean tuloksen. Jos joku on dwritten tahansa Matlab-koodi on suurta apua. Kiitos jo etukäteen

[Quote = James Cook] Toivottavasti tämä auttaa. [/Quote] Anteeksi, etten pysty näkemään viestiäsi aikaisemmin kuin olen lomalla ja tullaan takaisin töihin kahden päivän kuluttua. Kiitos todella tuestanne. Aion tutkia lähettämäsi aineiston tiedot. Minun projektisuunnitelma on synteesi monitaajuuksiset suodattimia käyttäen yleisiä kytkin matriisin synteesi multiresonators kanssa mielivaltaisen suoran ja niiden välisiin kytkin topologia Ymmärrän lähtökohta on 1999 paperin ja Näen myös kaksi muuta yhtä tärkeitä papereita, yksi samalta tekijältä IEEE MTT 2003 toinen on S Amari n 2002 paperi. Olisin iloinen, jos voit annat samanlaisia ​​apua näiden kahden paperit. Tällä hetkellä hieman hämmentyneitä siitä, miten päästä lopulliseen vaiheeseen mietintöni. Onko esimerkiksi teidän materiaalia Cameronin 1999 paperilla? Täytyy myöntää, että olet hieno mies.

Olen työskennellyt kytkimen Matix synteesi jos joku HV Matlab-koodia. sen kiireesti FR minun thesis.thanks etukäteen

Hei, kaikki voit yrittää superfiltersl suunniteltu vuodesta 2004, joka perustuu pääasiassa herra Cameronin teoria

[Quote = James Cook] Toivottavasti tämä auttaa. [/Quote] Kiitos oikein paljon. Olen myös ohjelmointi kytkin matriisin Matlab. Koodi on hyvin samankaltainen koodi,:). Ero on olen vain harkita N * N matriisi, kun koodi jo harkita N +2 kytkin matriisin. Minun ongelmani on: 1, voin saada alkuperäinen kytkin matriisin ilman kierto, mutta elementin arvo eroaa Cameronin 1999 paperia. Mutta Eigen arvoa ovat samat, luulisin näiden kahden kytkimen matrice ovat samanarvoisia, luulet niin? Luulen differerence matriisissa osa johtuu eri ortogonaalisia vektoreita työssäkäynti Gram-Schmidt menettelyä. 2, en voi hankkia oikeaa S-parametrit kytkin matriisin. ovat yhtälö S-parametrien kanssa N +2 matriisi sama N * N tapauksessa?

hi .. Tarvitsen Matlab koodin kytkin matriisin kopioiminen chebyshev kaistanpäästösuodattimessa kanssa 2 Vaihteisto nollia. kanisteri u haluta auttaa minua? Kiitos jo etukäteen ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back