Yritetään päättää vähiten komponentti tekniikka toteuttamaan näitä piirejä

R

rush3k

Guest
[Liitä = CONFIG] 58073 [/ATTACH] [Liitä = CONFIG] 58074 [/ATTACH] ideoita tai ehdotuksia toteuttamaan tämän digitaaliseen logiikka?

Kokeile näin:: grin: Jos se on tarpeen olla molemmissa tapauksissa voimme muuttaa, katso kuva.

Mister_rf Kiitos vastauksesta. Sinun piiri DFF olettaa me aina noin ~ 4 pulssia? Olen ollut huomauttaa, että meillä on tuntematon pulssien määrä ... Olen kiinnostunut ymmärtämään miten toteuttaa molemmille. Olen pelannut kanssa tekniikka ja SR-salpa ... latching nousevalla reunalla ja sitten siirtyä "korkea tila" niin lähtö pysyy korkealla ..., mutta se on vielä tutkittavana. Kaikki muut ideat ovat tervetulleita ... kiitos!

Siksi sinun pitäisi selittää yksityiskohtaisesti, mitä haluat. Tässä tapauksessa oli vain luonnos neljä palkokasvit ja sekunnin pulssilla kanssa neljäksi kellot ja olet pyytänyt miten toteuttaa se, luonnollisesti sait vastauksen juuri siihen. Joten ota aikaa kun kysyä kysymyksiä ja kirjoittaa mitä haluat, kukaan ei voi arvata mitä todellinen tarve. Ystävällisin terveisin Alex

Siksi sinun pitäisi selittää yksityiskohtaisesti, mitä haluat. Tässä tapauksessa oli vain luonnos neljä palkokasvit ja sekunnin pulssilla kanssa neljäksi kellot ja olet pyytänyt miten toteuttaa se, luonnollisesti sait vastauksen juuri siihen. Joten ota aikaa kun kysyä kysymyksiä ja kirjoittaa mitä haluat, kukaan ei voi arvata mitä todellinen tarve. Ystävällisin terveisin Alex
Ymmärrän. Kiitos.

Joskus kaikki yksityiskohdat ovat tärkeitä. : Grin: Katso liitteenä esimerkit.

Joskus kaikki yksityiskohdat ovat tärkeitä. : Grin:
Kyllä, olen tehnyt paremman kuvan ja kuvauksen. Mitä yritin ilmaista on, että leveys Lähtöpulssin pitäisi venyttää ensimmäisestä nouseva reuna viimeiseen laskevalla reunalla kuten olen kuvan mukaisesti. Olen pahoillani ei esitä tätä paremmin: / [Liitä = CONFIG] 58097 [/ATTACH]

Et voi laittaa käytännössä piiri seurata tämän kuvauksen. Jos käytämme tuntematon pulssien lukumäärä, kuinka tulla voit ennustaa, milloin on aika signaali pysäyttää?

Toteutettavissa cicrcuit kanssa samanlainen käyttäytyminen on retrigerable pulssi venyttely monoflop. Mutta tietysti, Lähtöpulssin täytyy ylittää viime kuuluvat tulo reunan aikaa määrästä. Toivon, selitystä mister_rf on selvä tässä asiassa. [Url = http://images.elektroda.net/15_1309464787.png]
15_1309464787_thumb.png
[/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back