D
danya
Guest
Hei kaikki, voi joku ehdottaa jotain tutoriaaleja koskevat ZigBee perusasiat, miten muodostetaan verkosto, miten verkkoasetukset jne. haluta ehdottaa hyviä tutoriaaleja aloittelijalle. Terveisin danya
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En usko, että on todella vaihtoehto tässä tapauksessa. Kuten dabby21 ilmoittanut on luokkahuone projekti ja opettaja on sanellut laitetta voitaisiin käyttää, MRF24J40MA.Minäkin suosittelen harkitsee CC2520 sijaan monista syistä.
BigDogmuuten Sir bigdogguru, meidän opettaja kertoi meille, että olimme menossa käytetty ZigBee kanssa MRF24J40MA kuin tranceivers, erityisesti olemme koordinaattorina puolella, koska tämä projekti jaettiin kahteen tiiminä.
Hi Sir bigdogguru, ive tutkinut kaikki koosteiden ja ominaisuuksia, jotka olet antanut minulle, sen ollut hyvä tähän asti, mutta minun on vaikea ymmärtää, miten perustaa mikro-ohjain, ZigBee ja tranceivers kommunikoida, tarkoitan, mihin laitan ohjelman koordinaattori, loppukäyttäjän ja reititin, jossa löydän MAC-osoitteet loppukäyttäjän ja miten määrittää niitä, youve ollut antanut minulle demoja noista mutta voitko auttaa minua kohtaan missä on menossa lisätä muokata ja konfiguroida sellaisia asioita? weve suunnitelleet tehdä palohälytys lämpö ja savu anturi taloyhteisön esimerkiksi ja i cant ymmärtää, miten se menee läpi, ADC muunnokset jne. Toivottavasti ette saa minua sir bigdogguru kiitos etukäteen. [/ QUOTE ] Toki. Onko sinulla mitään koodia olet kehitetty koordinaattori että voit zip ja ladata? Yritän näyttää, miten setup väliseen viestintään laitteiden mesh network. BigDog