Zigbee tai CC2500??

• Thread starter Jigar 4 Electronics
  • Start date
J

Jigar 4 Electronics

Guest
Hei ystävät, minun vaatimus on langaton kanava (tiedonsiirron) lähes 800 alueen. klo Line of Sight. Minä olen kaksi optio: ensimmäinen on Xbee - Pro: Toinen on CC2500 (malli 3403): Tässä vaihtoehdossa minä olen kaksi täysin erilaista lähde ostamaan 1) alkaen (Sunrom Technologies) Rs. 1850 / - 2) Alkaen Vega Robokit (ilman antennia): Rs. 800 / -: En siis sekoittaa mitä on olemassa mikä ero Rs.1050 / - samaa tuotetta. Nähtyään datalehdestä CC2500 peräisin sunrom teknologioiden ( http://www.sunrom.com/files/3403-datasheet.pdf ) Olen tullut tietämään, että ne tarjoavat antenni. Joten minun Que. on poissa yli 3 vaihtoehtoa mitä minä use.Which on parempi käyttää minulle?? Ole hyvä ohje. Voinko ostaa CC2500 ilman antennia (in Rs.800 / -) ja alue 800m (minimi). Ole hyvä ohjata koskevat kaikkia näkökohtia, tarkoitan käyttöä koskevat moduulin ARM7. Kiitos ajastasi.

Osta CC2500 vuodesta Vega varten Rs. 800. Antenni ja maadoituspunos ei maksa enempää kuin Rs. 200 (for 5dBi 2.4GHz Rubber Duck Antenna) + Rs. 100 (kaapeli (SMA (F) UFL / IPEX)), joka vaaditaan voit liittää antennin omaan moduuliin. Voit lähettää minulle PM tästä ja voimme tukea teitä antennin vaatimuksiin. (Lambdoid Wireless Communications, Bangalore).

Käytän XBee PRO ja kuvattava yhtä tiettyä asiaa: XBee PRO (868 MHz) siru mahdollistaa vain 10% ajasta keskimäärin lähetystä varten. Se arvioi omaa lähetysaika aikana noin 20 minuutin ajan ja jos tänä aikana yhteensä siirto ylittää 10%, se vain hiljaa ja siinä se. Uudelleenkäynnistys ei tarvita. Virta on jopa: n ja +25 dBm, mutta tämä vaikutus näkyy 0 dBm myös. Työskentelen niin kuin pyyntö (joka on lyhyempi) - ja vastaus (joka on pidempi). Ja jos tämä syklinen vaihto on usein riittää, vastaamalla laite aina suunsa kiinni noin 20 minuuttia. En tiedä miten noin 2,4 GHz moduuleista XBee, voi olla sama? Voi olla? Jos tämä tila ei sovi vaatimuksia kiinnittää enemmän huomiota CC2500

XBee PRO (868 MHz) siru mahdollistaa vain 10% ajasta keskimäärin lähetystä varten. Se arvioi omaa lähetysaika aikana noin 20 minuutin ajan ja jos tänä aikana yhteensä siirto ylittää 10%, se vain hiljaa ja siinä se. Reboot tarvitaan.
kiitos jakamisesta Experience Mityan, mutta en saanut edellisissä. Voisitteko täsmentää sitä haluta?

Laite, jossa XBee moduulin vastaanottaa pyynnön langattomalla kanavalla. Sitten lähettää vastauksen. Siirto selvää datatavua vie aikaa t, ms. On olemassa jatkuva äänestyspaikalla - N kertaa 20 minuutin ajan. Jos N * T on suurempi kuin 2 min. (10%) laitteet vain lakkaa vastata langattomassa kanavalla. Voit jatkaa lähetyksen pitäisi asettaa tasolle sen RST pin tai lähettää AT komento. Me vain laukaista virtalähteen. Suurempi määrä äänestyspaikkojen nopeammin se hiljaa. Ja se ei ole liittyvät TX voima, lämmitys jotain muuta.

Mielestäni voit käyttää CC2500 kanssa [COLOR = "# FF0000"] 9dBi [/COLOR] 2,4 Rubber Duck Antenna [COLOR = "# FF0000"] molemmin puolin [/COLOR] ja lähetin hyvä viestintä tuloksen. Tai voit tehdä onw antenni kuin tämä. http://www.digdice.com/24ghz-yagi-antenna-for-wifi-using-single-sided-pcb-board/~~V

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back