ZigBee video siirto

S

shobhan03

Guest
Hei, joten olin siinä käsityksessä, että voisin käyttää ZigBee moduuli langattoman siirron videokuvaa kamerasta. mutta kuten käy ilmi, koska ZigBee moduuli on alhaisen tiedonsiirtonopeuden moduuli, sen ei suositeltavaa videon siirron. Joten mikä on tärkeintä? sitä ei voi käyttää anyways videon siirto? Oletetaan En ole paljon kiinnostunut korkealaatuista rehua sitä, mitä jos haluaisin vain karkea käsitys siitä, mitä tapahtuu muussa osassa huone? Mikä on paras mahdollinen tulos Videostandardi yli ZigBee?

Voisit käyttää ZigBee vuonna Viivästys muoti, lähettää jokainen nnen runko ja jättää toisia. Tekniikka antaisi sinulle Viivästys tallennuksen samanlainen turvallisuus kameran setup. BigDog

Hi shobhan03! Sikäli kuin tiedän, ZigBee ei ole paras tapa välittää video. ZigBee soveltuu tekstiviestien (usein) tulevat pienitehoisia solmuja. Ehkä joku on jo toimitettuja videoita ZigBee, mutta jos olisin kaltainen projekti, joka minun käsissäni, olisin defenitely mennä Bluetooth. [Quote = shobhan03] sitä ei voi käyttää anyways videon siirto? [/Quote] Koska puhumme dataa ilman, niin kyllä ​​sitä voitaisiin käyttää. Mutta sen käyttöä aika beeing on kaukana siitä. Pari kuukautta takaisin huomasin että Alliance valmistelee uutta standardia: [url = http://www.zigbee.org/Standards/ZigBee3DSync/Overview.aspx] ZigBee 3D Sync Yleiskatsaus [/url] Jokin kertoo minulle, että ZigBee on tulossa Bluetooth markkina dynaamisesti!

Sikäli kuin tiedän, ZigBee ei ole paras tapa välittää video. ZigBee soveltuu tekstiviestien (usein) tulevat pienitehoisia solmuja. Ehkä joku on jo toimitettuja videoita ZigBee, mutta jos olisin kaltainen projekti, joka minun käsissäni, olisin defenitely mennä Bluetooth.
Oikeastaan ​​enemmän optimaalinen ratkaisu olisi toteuttaa WiFi verkkoa, WiFi-moduuli on kauempaa, suorituskykyyn ja monikäyttöisyyttä WiFi moduuleja hinnoiteltu tai alhaisempi kuin Bluetooth. Olen kuitenkin samaa mieltä, ZigBee ei ole optimaalinen ratkaisu. Vaikka lähettää yhden kehykset ja sitten koota ne "Viivästys video" on ehdottomasti toteutettavissa. BigDog

saada yhden kehyksiä, lähettää yhden, Viivästys video, kuulostaa hieman työtä minulle! mutta anyways, kunnes ZigBee tulee ulos joitakin Bluetooth standardeja, on turvauduttava RF-luulisin. Lyön vetoa, jos ZigBee tulee ulos hieman korkea siirtonopeus Lähetysstandardit, jossa fyysinen koko nykyinen ZigBee, parempaa ei sitten voi tapahtua!

WiFi on tapa mennä video. Voisit käyttää WiFi moduuli kuten: [url = "http://www.sparkfun.com/products/10808"] WiFi GainSpan Module [/URL] moduuli on jopa ylimääräistä 32-bittinen ARM7 hakemuksesi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back