0-ohmin vastus

P

popoyboys

Guest
Mikä on tarkoitus 0-ohmin vastus asetetaan piiri?
mikä on sen merkitys verrattuna piiri ilman sitä?

Joskus se s käyttää kuten "ohi" tai kuten sulake.Luultavasti se on enemmän helppoa erottaa piirin eri alueilla, jotta voidaan testata erikseen ...
Joten 0 ohmin vastus ei ole vaikutusta piiri.

Joskus he käyttävät 0ohm rekisteröityä schemetic tarkastaa nykyinen tietyn osan piirin.

test_out kirjoitti:

Joskus he käyttävät 0ohm rekisteröityä schemetic tarkastaa nykyinen tietyn osan piirin.

popoyboys kirjoitti:test_out kirjoitti:

popoyboys kirjoitti:

Mikä on tarkoitus 0-ohmin vastus asetetaan piiri?

mikä on sen merkitys verrattuna piiri ilman sitä?

0 ohmin vastus maksaa alle Jumper ja instalation kertaa pienempi

Käytän 0ohm vastukset paljon erillisiä minun suunnittelun lohkoiksi.Jos haluan tuoda suunnitteluun online portaittain niin minä vain käyttää 0ohm vastus ja ei-pop sen tehtaalta.Sitten, kuten testata hallituksen minun Lab, olen vain juote on 0ohm vastus loppuun piiri ja tuo uusi osio verkossa.

Olen myös nähnyt niitä käyttää (vaikka en ole käyttänyt niitä tällä tavoin itse) ja analogiset piirit, erityisesti suodattimet, jos samat PCB voidaan käyttää erillisiä suodattimet.0ohm vastus voidaan käyttää jumpperi käyttöön / poistaa käytöstä erityisesti suodattimen suunnittelussa.

0 ohmia useimmiten käytetään shortsit eli paikka haltijoille.
Sano et ole varma, onko AC-kytkentä aikoo työskennellä oman piirin asetat 0 ohm paikassa yhteisen maatalouspolitiikan ja ajelu sirulle DC-kytkin-tilassa.Sitten jos haluat kokeilla AC kytkimen avulla voit korvata 0 ohmia AC kytkimen suojus ja kokeilla järjestelmää.Sitä ei käytetä
nykyisistä mittaus.pieni arvo kuin ,3 ohm yleensä käytetään nykyisten mittaamiseen.Voit mitata jännite ,3 ja tiedät R niin ohmin laki Wil teille I.

Toimia edullinen Jumper tai prorammable vaihtaa.

DIP-kytkimet ovat melko kalliita ja tilaa vieviä ja epäluotettavia.

rizwanspirit kirjoitti:

Toimia edullinen Jumper tai prorammable vaihtaa.DIP-kytkimet ovat melko kalliita ja tilaa vieviä ja epäluotettavia.

Hei,

Siinä tapauksessa, jos et ole varma, onko sinun täytyy laittaa vastus tai ei, niin tarjota paikka.Myöhemmin, jos tiedät jotain tiettyä R Muuten 0 ohmia.

Jos tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä minuun.

Terveisin,

N. Muralidhara
CRL-BEL

Olen käyttänyt niitä kaikkia kapasiteetin edellä- Jeyaraman

0 ohmin vastus maksaa alle Jumper ja instalation kertaa pienempi

suostui Iouri

Oletko SHURE se on 0 ohmia?
Eikö se 0,1 ohmia tai 0,2 ...?

En yksinkertaisesti käyttää niitä hyppääjiä, ne tekevät minun piirejä siististi sen sijaan, että johtoja aina kun minun PCB

Käytämme niitä työni vaihtaa in / out valinnaisia tuotteitamme.

Valinnainen piirin ominaisuudet olisi asuttu laudalle ja 0 ohmin vastus ohittaa ne olisi poistettava.

Ostimme kiekon 0-ohmin vastukset, jotka on merkitty valmistajan kuin 5% toleranssi.En ymmärrä, miksi he tekivät sen, mutta se on silti hauskaa.

Quote:

Oletko SHURE se on 0 ohmia?

Eikö se 0,1 ohmia tai 0,2 ...?

Uskon, että on yksi muu tarkoitus 0 ohmin vastus.HF-teknologiaa, on joskus parempi käyttää 0 ohmin vastus eikä 2 VIAS, cos kautta on suurempi induktanssi, ja sinun ei tarvitse mennä toiselle puolelle PCB.Tässä tapauksessa voit käyttää 0 ohmin vastuksen kuin jotkut "silta".

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back