3D Simulator

M

Mica188

Guest
Hei,

Olen lukenut joitakin viestijoukot tällä foorumilla ja löysin joitakin perusteita valita ohjelmiston.

1) millaisia excitations voidaan soveltaa rakennetta (esim. kerääntyvät satamissa, waveguide satamissa, lentokone aaltoja?)

Voitko antaa minulle esimerkkejä ohjelmistot näitä kohtia?2) on aika-tai taajuusalueen ratkaisija: Kumpi on parempi kerran tai useammin?

3) se ratkaise, joka rajoittaa tai rajaton domain?minkälaista reunaehdot ovat mahdollisia:

Voitteko kertoa lisää yksityiskohtia, joita rajoittaa tai rajaton edellytykset?

4) Mikä on täysi-aalto ratkaisija?

Olen aloittelija tällä alalla.Juuri nyt, olen käyttäen SuperNec demo-versio, ja haluaisin tietää comparaison kanssa HFSS alkaen Ansoft.

Thanks in advance,

Kiille

Mica188 wrote:

Hei,Olen lukenut joitakin viestijoukot tällä foorumilla ja löysin joitakin perusteita valita ohjelmiston.Kiille

Olen hyvin ylpeä siitä, että olen kotoisin samasta maasta kuin sinä.
Ihailla! ^ _ ^
Kiitos!

asdfaaa,

Olen eri mieltä joidenkin tiliotteesi.

HFSS on paljon nopeampaa, kun tarkkuus on tarpeen.The FDTD solvers on vaikea puhdistusteollisuuden niiden silmäkoko ja VALVONNASSA oikeellisuudesta ratkaisua.Joten jos aiot käyttää (nopea) aika verkkotunnuksesi vähemmän tarkka ratkaisija, sinun tulisi lisätä simulaatio, kun kerran aikoo käyttää laboratorioon tuning laitteeseen.Tarkkuus valvonta on aika saver.Vuonna HFSS voit aloittaa ratkaista nopeasti, mutta epätarkempiin ratkaisu, ja sitten valita sen ratkaisemiseksi accuratly.

Toiseksi HFSS on interpoloimalla ja nopeasti pyyhkäisee jotka korjaavat tarve ratkaista kunkin taajuus kohta.Sekä laajakaista-ja shortband Sweeps tehdään tehokkaasti.

Nyt - kuten ajaksi verkkotunnuksen muuntaminen hitaampaa ....