3D Simulator

itaifrenkel wrote:

EdmundZheng,Mitä tarkoittaa "kaksi kertaa kaksi pistettä"?
Please elaborate ongelman.

Oletko ottanut yhteyttä Ansoft teknistä tukea?Itai

Hyvä asdfaaa

vuonna MWS, rinnakkaiskäsittely useaan CPUs on jo käytössä CPUs on sama mainboard.Siltä osin kuin nyt, se toimii hyvin pitkälti samalla tavalla tietojenkäsittely on klusteri.Jokainen prosessori kulkee (simuloi) pienempi osa koko rakenteen.Ei ole mitään yleistä ongelmaa, että FIT teoria, joka estää sinua tekemästä rinnakkaiskäsittely.

Se on enemmän tekninen liikkeeseen.Rinnakkaistuontia käsittely CPUs eri mainboards (cluster) sinulla on käyttää erityisiä työkaluja yksi tekniikoita.Se vain ei ole impelmented toistaiseksi MWS.

Ystävällisin terveisin.

F.
Last edited by RFSimulator on 08 marraskuu 2004 16:27, muokattu 1 kertaa yhteensä

Hyvä Loucy,

Kiitos ajatellut minua, kyllä te olette oikeassa.Saan on WinNEC95VM ja olen käyttäen SuperNEc demo version.Nämä kaksi ohjelmaa käytät lanka mallintamiseen.Lopulta haluan simuloida monimutkaisempia rakenteita, joiden ohjelmisto voin tutkitaan,
haluan ohjelmisto tarpeeksi hyvä simuloida erilaisia antenni?Ehkä on futur, minun täytyy käsitellä usein riippuvaisia materiaaleja.
Toinen kysymys, WinNEC95VM on taajuusalueen simulaattori, joten jos haluan muuttaa sitä aikaa verkkotunnukselle Tiedän, että minulla on soveltanut Fast Fourier Transform.Mutta miten voin tehdä sen?Olen Mathcad ja FFT Minulla ei ole mitään ongelmaa.Kuinka paljon taajuuksia minun pitäisi lakaista tehdä FFT?Otetaan yksinkertainen esimerkki, yksinkertainen resonnance dipoli,
voitteko auttaa minua siitä,
voitteko lähettää minulle toimenpiteet tämän saavuttamiseksi?

Kiitos,
Kiille

Mielestäni

rinnakkaiskäsittely on> 1 CPUs yhdessä emolevyn => (osoittaa) tietojenkäsittelyn moottori on usean kierteitettyjä, data / muisti on useimmiten todennäköisesti samaa jalostajia.On vain 1 laskutehtävien verkkotunnuksen, mutta (FDTD) päivittämistä tehdään useita CPUs.Ohjelma tukeutuu toiminnan järjestelmä "tasapaino" tehtävän.Rajaa ongelman suuruuden edelleen sama kuin 1 CPU tapauksessa.

klusterin tietotekniikka, kuten yhden toteutetaan RSoft FullWave perustuu MPI.niiden laskennan verkkotunnus on hajotetaan monet osa-alueet,
toimialat tallennetaan (jaettu) erillisissä tietokoneissa.The FDTD ongelma voi olla paljon suurempi.Vaikuttaa CST ei ole tarjottu tätä ominaisuutta vielä.Ne olisivat tarpeen käsitellä kuorman tasapaino oman koodi (päinvastoin kuin vetoamalla Windows Ajoita threads).

Se näyttää XFDTD on Remcom on myös kyky käyttää klusterin tietojenkäsittely.En ole varma, kuinka hyvin se mittakaavoissa.RFSimulator wrote:

Hyvä asdfaaavuonna MWS, rinnakkaiskäsittely useaan CPUs on jo käytössä CPUs on sama mainboard.
Siltä osin kuin nyt, se toimii hyvin pitkälti samalla tavalla tietojenkäsittely on klusteri.
Jokainen prosessori kulkee (simuloi) pienempi osa koko rakenteen.
Ei ole mitään yleistä ongelmaa, että FIT teoria, joka estää sinua tekemästä rinnakkaiskäsittely.Se on enemmän tekninen liikkeeseen.
Rinnakkaistuontia käsittely CPUs eri mainboards (cluster) sinulla on käyttää erityisiä työkaluja yksi tekniikoita.
Se vain ei ole impelmented toistaiseksi MWS.Ystävällisin terveisin.F.

antaa toivoa CST lisää klusterin tietojenkäsittely, että lähitulevaisuudessa

Jos haluat nähdä mittakaavaan simulointi nopeudella määrä solmuja klusterissa tietojenkäsittely-ympäristöä tarkistaa seuraavaa linkkiä http://www.lumerical.com/fdtd_parallel_fdtd

EdmundZheng,

Sinun tapauksessasi, voit mukauttaa on korkeampi taajuus (avulla sanoa 5.5Ghz) ja käytä sitten nopeasti lakaista kattamaan vaihdella jopa alempi taajuus.

Ei ole mitään erityistä, joka vaatii enemmän kuin yhden mukautuksessa ja yksi lakaista.

Itai

Huomasin pari alkuperäisen kysymyksiä ei ollut vastattu.

Täysi-aalto ratkaisija on vain, että ratkaisee täyden sarjan Maxwellin yhtälöt.Onko geometria panos on 2D, 2.5d, tai 3D ei ole merkitystä.Esimerkiksi kerrosmaisen media Simulaattoreiden kuten Sonnet ja Ensemble on täynnä aalto koska ne ratkaista koko joukko Maxwellin yhtälöt vaikka sallitun eriytyneistä ovat rajalliset.Momentum RF ei ole täysi-aallon, koska se olettaa, että mahdollisuudet ovat riippumattomia suhteessa taajuus.

Rajoittamilla vs. rajaton voi olla hankalaa.Useimmille se ei ole väliä.Rajoittamilla solvers eivät salli pinta-aaltoja ja muut loistaudit liikennemuotojen lisääntyä.Esimerkiksi VIAS ovat erittäin hyvä jännittävä rinnakkaisen levy-tilassa, se on hyvä tietää, milloin tämä tapahtuu.Jos rajoittamilla ratkaisija on hyvä PML,
en usko, että tämä on ongelma.Standard säteilyn raja counditions eivät toimi hyvin näissä tyyppi moodeissa (koska ne ovat ohjanneet liikennemuodoissa ei säteily).

Hope this helps.

itaifrenkel wrote:

EdmundZheng,Sinun tapauksessasi, voit mukauttaa on korkeampi taajuus (avulla sanoa 5.5Ghz) ja käytä sitten nopeasti lakaista kattamaan vaihdella jopa alempi taajuus.Ei ole mitään erityistä, joka vaatii enemmän kuin yhden mukautuksessa ja yksi lakaista.Itai

EdmundZheng,

Olen tarkistaa sen, mutta sikäli kuin muistan, voit tehdä seuraavasti:

1) Käytä nopeasti lakaista Save kentät-valintaruutu.Sitten olisi voitava tehdä malleja.
2) Sen sijaan nopeasti lakaista voit valita yhden taajuuden diskreetti lakaista.Tämä tarkoittaa sitä, että olet uudelleen käyttäen korkeampi taajuus mesh, ratkaista ongelman ratkaisemiseksi taajuus kiinnostusta.Joten ei tarvitse sopeutumisprosessia.

Itai

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back